|
|||
|
|||
14 maart - Opkikkerdag - de Eemhof ~ Zeewolde
Stichting de Opkikker zet zich in om gezinnen met een langdurig ziek kind een onvergetelijke dag te bezorgen.
Van deze stichting kregen we wederom het verzoek om, net als afgelopen jaar, weer te participeren op hun Super Opkikkerdag. De eerstvolgende dag is op zaterdag 14 maart bij Centerparcs De Eemhof, Slingerweg 1 te Zeewolde. Er komen gezinnen die op deze dag mee kunnen doen met twee hoofdactiviteiten: een 's ochtends en een 's middags. Namelijk zwemmen in het subtropisch bad van Centerparcs en een bezoek aan het Dolfinarium in Harderwijk. Voor het vervoer van de twee groepen van De Eemhof naar het Dolfinarium v.v. worden 30 kever bezitters gezocht (overige luchtgekoelde VW's ook welkom!) die weer willen rijden: een rit in de ochtend en een in de middag van elk 60km. Spreekt het je aan om Stichting de Opkikker te steunen en een ziek kind een onvergetelijke dag te bezorgen? Offer je vrije zaterdag op en stuur even een e-mail naar regio.flevoland@keverclub.nl met je naam, adres en (mobiele) telefoonnummer om je op te geven! Natuurlijk is er voor je tussen de middag een buffet, aan het eind van de middag optredens van artiesten met afsluitend het diner. Meer specifieke details zijn op dit moment nog niet nader bekend, maar je wordt uiteraard tijdig geinformeerd over het een en ander. Heb je nog niet meegereden en wil je weten hoe het de twee vorige keren is gegaan? Kijk op onze website voor de verslagen en foto's!Groetjes, Jan KCN Team Flevoland Kever Ans & Jan Berichten: 947 Geregistreerd op: 27/03/2003 Woonplaats: Zeewolde E-mailWebsite Omhoog |
|
|||
|
|||
stichting de opkikker is echt een top organisatie !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Jammer dat het alleen Kever's mogen zijn. Die bezit ik namelijk niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd jammer, vroeger gingen we altijd met de motor ook van die ritten maken (jumbo-run o,a) die gehandicapte die mee mochten hadden de dag van hun leven ik heb toen(als kind)altijd respect gehad voor zulke dagen. en nu nog steeds dus bij deze, lucht gekoelde vw rijders... meld je aan. hoop dat er dan ook een uitgebreid verslag uit komt. groeten egon... Last edited by egon : 29-01-2009 at 15:22. |
|
|||
|
|||
Alles Wat Luchtgekoeld Is Mag (moet Eigenlijk) Meedoen
Dus T1-t2-ponton En Noem Maar Op, Geef Je Op Aub. Namens Heeeeeeeeeeeeeeel Veeeeeeeel Kinderen En Ouders Alvast Bedankt Mvg Tarzan |
|
|||
|
|||
ik rij er zoiezo aan mee.
wordt me 3e keer met kever