![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey hey!
Ik ben nieuw hier op het forum, ik heb ff gezocht, maar kon geen oude posts vinden over dit onderwerp, dus als die er wel zijn... excuses. Anyway, het gaat over mijn GTI'tje uit 1986, deze: ![]() Deze ben ik aan het opknappen om 'm orgineel te maken. Ik wilde een 2de auto dezelfde kleur kopen om wat onderdelen te wisselen. (een diesel uit 1988) http://link.marktplaats.nl/223120745 Weet iemand of deze passen? Het gaat om de volgende onderdelen: -motorkap -Daklijsten -zijscherm voor (past het gti plaatje waar het knipperlicht zit?) Hoop dat iemand antwoord op me vragen heeft! Thanks! Andy Last edited by Deutschenbloed : 25-01-2009 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() wat is niet-origineel aan deze dan?
|
|
||||
|
||||
![]() ja ja en ja.... en welkom...
|
||||
|
||||
![]() Welkom, je moet wel heel erg oppassen met die daklijsten. Daar zit een stuk blik in wat snel knikt. Dan kun je er niks meer mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu alles, de hoedenplank was niet orgineel ![]() ![]() voor de rest moet ik nog wat kleinere dingetjes repareren... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK, thanks! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook thanks! Had ik ergens in het forum gelezen ja... en van achter naar voren loshalen had ik gelezen toch? ![]() |