|
||||
|
||||
Auto restauratie
Hallo allemaal
Ik ben aan het overwegen om mijn golf 2 te gaan restaureren.En ben eigelijk nog een beetje op zoek naar een mooie kleur. Na een beetje onderzoek ben ik eigelijk op deze kleur uitgekomen.Maar is er iemand die mij de kleurcode kan van vertellen van onderstaande foto. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
res·tau·re·ren -reerde, h gerestaureerd gebouwen, kunstwerken enz. in hun oude staat herstellen
|
|||
|
|||
Quote:
Nee hier is wat van te bakken. Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers @kb2 Het kunnen 2 kleuren zijn. Unitedgrey Slategrey Deze zijn bijna het zelfde,welke bedoel je?? Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik om nederlandse les vraag ga ik wel terug naar school.Vraag gewoon om een kleur code en je weet toch wat ik bedoel.Of is dit nu de humor uit het noorden. Last edited by kb2 : 19-01-2009 at 12:37. |
|
||||
|
||||
Het kunnen 2 kleuren zijn.
Unitedgrey Slategrey Deze zijn bijna het zelfde,welke bedoel je?? Gr, Patrick.[/QUOTE] Weet je ze toevallig allebei?Anders kijk ik wel ff bij vw.Alvast bedankt. gr Michel Last edited by kb2 : 19-01-2009 at 12:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
De code staat erbij Michel. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
is dat wat ik denk dat het is??? (zijn dat wat ik denk het het zijn???) |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn dank is groot |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe weet jij wat hij denkt? misschien denkt hij wel dat het borsten zijn o.i.d.
|
||||
|
||||
nou ik weet niet wat hij denkt dat het is maar hoe vaker ik tegen dat zinnetje aanloop hoe nieuwsgieriger ik word.....wat betekent het split52??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat het de Friese vertaling is van Motherfuckers. Mar zeker weten doe ik het nie, als rasechte brabo zijnde.... Hetgene waar ik mee zit is het "Gers Jarre" gedeelte. Last edited by WhiteBug : 07-02-2009 at 08:36. |
|
||||
|
||||
ja dat gedeelte kon ik er ook uithalen maar ik wil weten wat ut hele zinnetje betekent....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Friese Old School Aircooled (And Watercooled) ..... ...... Motherfuckers.... Wie helpt me met de laatste 2 woorden..... |
|
||||
|
||||
2x google en u weet het
|
||||
|
||||
Quote:
Heul veul google en ik kom uit op Gers is gras ? en Jarre kan ik niet vinden.... GRRR ik ben nieuwsgierig!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Gers is gras.... dope dus Jarre is gier.... shit dus..
|
||||
|
||||
Quote:
Net zo veel als Lennart alleen ben ik Ã*etsje minder gezellig