|
||||
|
||||
Mk1 16v G60
|
|
|||
|
|||
leuk apparaat
|
|
|||
|
|||
Hum deze heb ik eens gezien op een meeting het is een erg mooie golf ziet er idd zeer netjes uit.
|
|
|||
|
|||
Is inderdaad die van ron21. Was eerst een 16V met webers. Nu dus 16V-G60
|
|
|||
|
|||
Staat met de kleur ROOD bij de RDW geregistreerd.
En wat ik eigenlijk ook niet snap waarom er 81kw staat, dat zou betekenen dat het origineel een 1600 GTI ipv een 1800 GTI zou zijn. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
wat een droomauto
|
|
|||
|
|||
Heb je wel een die af is.
Begin er zelf maar een te bouwen met zo'n motor.....ik kan er over meepraten. Dan valt de prijs nog wel mee. |
|
||||
|
||||
niet duur, zeg..
|
|
||||
|
||||
Wel heel netjes gebouwd, maar die kleur ben ik niet zo kapot van !! Had hem dan liever Alpinweiss gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Zender dakspoiler ben ik niet zo,n fan van op deze auto. Glad achterkantje had mooier geweest.
Voor de rest een hele mooie wagen. !!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Niet duur nee gezien het werk,maar het moet maar net je smaak zijn ja.
Maar wel datum 1e toelating augustus 1984....wel een heel erg overjarige!Toen had je al een jaar de Golf 2... Maar wel een raar gezicht,een L kenteken,vind J en K meer model 83-84..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 18-01-2009 at 13:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad overjarig vooral als ook nog een origineel 1600 GTI zou zijn. Check RDW |
|
|||
|
|||
ron is met zijn hoofd tegen zijn g lader gelopen en ik heb vernomen dat hij nu een turbo gaat bouwen maar dat zal hij hier nog wel posten denk ik !!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mafkees
|
|||
|
|||
tjoek tjoek tuut tuut sorry ron had je nog te goed!! en succes met de verkoop van je golf da ding is echt super netjes
|
|
|||
|
|||
zo ron de kogel dus toch maar door de kerk....... jammer zoon oude rot als jij in en echte auto met een echte motor
en over een g-lader kan ronnie alleen maar dromen want praten is altijd makkelijker als je zelf geen heb gehad altans een goede want een nette lader kan je nu 1maal niet voor dubbeltje op de 1ste rang zitten ronnie haha |
|
|||
|
|||
Quote:
hee klomp jij word met je g lader zoek gereden door een corsa swing 1400 tja denk da je dan beter aan een turbo kan gaan kijke |