#21
|
|||
|
|||
Hey dat klinkt goed!
En heerhugowaard is voor mij ook nog wel te doen vanuit Hillegom. Ik denk dat ik de bak dit weekeinde of t weekeinde erop ga demonteren, dan laat ik even van mij horen! Dank zover! |
#22
|
||||
|
||||
je hebt een pm.
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
is prima, het is in een uurtje of 2 uurtjes wel gemaakt.
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#24
|
||||
|
||||
ik vrees ook dat jel gelijk heeft de olie vuldop is een grote inbus schroef of je vult hem bij de km teller kabel staat in mijn vw golf boek beschreven
|
#25
|
|||
|
|||
Het is niet te geloven, maar het is toch gelukt!
Vandaag de golf met de pook in de vrij naar de garagebox (ca 20 meter) gereden, en ineens hoorde ik een soort 'kluunk' geluid. Het bewuste boutje had ik al uit de versn.bak gedraaid, en verdomd hij kon weer min of meer schakelen. Ook deed de 'vrij' het weer. Nog even een paar keer geschakeld en dat ging eigenlijk best goed, zelfs de achteruit inclusief achteruitrijlampen werkten Toch maar eens een schroevendraaier in het gat gedaan, en verrekt, hij ging er zonder problemen een heel eind in, zeker zo lang als de bout (het is dat dit op een auto gerelateerd forum staat, ander zou je hele andere dingen kunnen denken bij het lezen van deze zin ) Boutje kon ik er vervolgens ook met de hand er helemaal in draaien. Zaakje inelkaar gezet en het geheel werkt weer!! Schakelen van 1 naar 2 gaat wel wat stroef, maar het gaat wel! De auto wordt toch voornamelijk als reserverauto/caferacer ingezet dus het is geen probleem dat ie wat zwaar schakelt. ik ben blij! |