|
||||
|
||||
Jups ook op het werk, heb wel een beetje een maandag gevoel, maar het is gelukkig al vrijdag.. en het sneeuwt hier laatste dag van de feestdagen.
Beetje werken en vroeg naar huis..
|
||||
|
||||
Moggu !!
Gisteravond onze vakantieroute een beetje aangepast .. ipv bijna 4500 km worden het er nu 'maar' een kleine 4000 De tocht begint op vrijdag 31 juli en gaat via Eindhoven naar Spa (waar we op 1 Augustus naar de Bug Show gaan), dan via Frankfurt en Munchen naar Oostenrijk waar ik graag nog een keertje over de GrossGlockner ga), dan via de Dolomieten in noord Italië Frankrijk in te rijden, waar we in Menton de 20e Cox d'Azur meeting bezoeken om vervolgens via de hoog Alpen en Grenoble weer richting huis te rijden. Afijn, hier een kaartje wat we in grote lijnen van plan zijn .. uiteraard met onze 1967 spijlbus. Nog meer mensen vakantieplannen voor 2009 ??
|
||||
|
||||
Werken tot zes uur (voor het eerst weer eens meer dan 10 patienten), dan ff sportschool in. Morgen de Golf aanduwen en naar het noorden rijden. Zondag de Polo wassen en weer naar de sportschool. Maandag vrij (altijd trouwens ). Beetje luieren tussendoor...
|
|||
|
|||
laatste dag van mijn stage bij brabant10 (regionale zender van brabant)
|
|
||||
|
||||
nog vier weken en ik kan eindelijk bij mijn nieuwe baas beginnen! Dit weekend naar de kempervennen met de mannen om te stappen in valkenswaard vanmiddag vertrekken met een afgeladen corrado en gevolg
|
|
||||
|
||||
Nu heb ik zelf een sportmassage nodig, ik ga echt helemaal kapot vandaag Gelukkig nog maar 10 patienten te gaan. Ik zet ze wel gewoon allemaal op de loopband
|
||||
|
||||
Quote:
Als je dan tussendoor bij Genova nog ff linksaf gaat, dan steek ik de BBQ aan. We zitten rond die tijd in Toscane bij Livorno in de buurt !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Zo, het is weer vrijdag! En het wordt mooi weer dit weekend... nog bijzondere plannen?
Ik heb zelf vanavond een avondje op de bank gepland met een goeie film. Morgenochtend een fotoshoot en 's middags lekker shoppen, ik heb ein-de-lijk mijn eerste centjes binnen dus het kan weer! Als er nog tijd over is nog lekker even in het park liggen in het zonnetje en mensen kijken, 's avonds uit eten met vrienden. En zondag niets gepland dus met een beetje mazzel ook gewoon de hele dag met mijn snoet in de zon! Oh, en de auto moet ook alweer gewassen worden... ik kan niet wachten tot die wax binnenkomt .
|
||||
|
||||
Vanavond lekker op de bank zitten en topgear kijken. Vroeg naar bed, morgen komt Jinx al vroeg, ga ik hem eens leren hoe je een auto moet poetsen Daar zal ik wel de rest van de dag voor nodig hebben.
Zondag klussen aan de Bora, waarschijnlijk de binnenkant eens fatsoenlijk uitbaggeren.....
|
||||
|
||||
Vanavond vrienden op bezoek, morgen weer vroeg dag...even m'n pa helpen een partijtje betontegels halen en 's avonds wederom visite....
....volgens mij mis ik dan tijd om aan de GTI te sleutelen....mmmm
|
||||
|
||||
Bijkomen van BBQ/biertje/wijntje/rummetje/sigaartje @ Sander's place
|
||||
|
||||
nog even doorwerken vanavond... helaas het weekend ook nog werken... Heb meelij
|
|
||||
|
||||
Bij deze
|
||||
|
||||
Vanavond waarschijnlijk bier drinken, morgenochtend m'n pa helpen met het jongvee naar buiten brengen (hopelijk knalt er niet een tegen m'n auto aan)
En dan waarschijnlijk verder beunen aan de Jetta van Rutger. |
|
|||
|
|||
weekend is al ff begonnen (12.30) en moet vanmiddag een mri scan van mijn enkel laten maken !
hopelijk komt daar uit wat er mee aan de hand is ? zaterdag ff naar mijn werk (storingsdienst) en daarna 2 golfjes trippen en aan het einde van de middag de verjaardag van mijn neefje (word 3) ! zondag luieren en smiddags weer een verjaardag dit maal van mijn tante. gr. Martijn
|
||||
|
||||
pff nog een paar uur, heb er geen bal zin meer in. Ik wil weekend!
Morgen maar eens kijken of ik de remmen van de GTI eindelijk eens een up-grade kan gevan naar S2 klauwen... Misschien nuttig als k volgende maand naar de Ring ga...
|
||||
|
||||
Nou ik ben het hele weekend vrij!!!! eindelijk! nog even Naar de Dub Inn in Arnheim! viell spass haben jaaaa!
|
|
||||
|
||||
vandaag voor t eerst op t fietsie. Heenweg 18km wind tegen, terugweg 18km windkracht 7 in de rug maar een bui zo vet dat m'n bilnaad het zelfs koud had.
lache man |
|
||||
|
||||
Vanavond Evil Activities en Base D!!!
En bardienst op het betreffende feest, maar genoeg tijd om helemaal los te gaan!