|
||||
|
||||
bbs rm coaten tips gevraagd
Nu heb ik me bbs rm's uitelkaar gehaald en wil ik hem laten coaten nu vraag ik om tips! De randen van de velgen zijn eraf. Zeg maar waar je de boutjes indraaid kan de coater tog het beste afplakken?? zodat het randje niet word meegecoat?? Moet hij de achterkant dan ook afplakken?? Want als je hem coat komt er wel een dikke laag en wil geen verf/poeder in de schroefdraden hebben zodat ik later de boutjes er weer normaal inkrijg
|
|
||||
|
||||
Heb die van mij ook laten poedercoaten en niks afgeplakt, en had geen problemen met het indraaien van de boutjes...
|
|||
|
|||
even met de juiste schroefdraadtap er door en dan is het ook opgelost.
|
|
||||
|
||||
Euhm dan moet ik 120 x met de schroefdraadtap weetje hoeveel werk dat is. Moet er niks afgeplakt worden? ook niet de rand waar de velgrand op komt??
|
|
||||
|
||||
Nee bij mij was er niks aan de hand heb ze er zo weer ingedraaid
|
|||
|
|||
draai je er toch oude boutjes in .......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zit er schroefdraad in de randjes van een Rm dan? |
|
||||
|
||||
Neej zit geen schroefdraad in de randen maar wel in de velg zelf. Het gecoat spul wordt heel hard zal dat dan geen problemen opleveren met de schroefdraad als dat ook gecoat wordt. Daarom d8t ik vraag het ff maar.
Femme: Dus het levert geen problemen op je kan de schroefjes gewoon erindraaien zonder enige moeite? |
|
||||
|
||||
Ik heb met poedercoaten geen problemen gehad ik draaide de boutjes er zo weer in...
|
|||
|
|||
zou de orginele boutjes er in draaien.
als je was spul in die schroefdraaid krijgt ben je mooi klaar mee.