|
|||
|
|||
Quote:
Flex er in ...scheeld ook al mooi stukje dit is geen gezicht |
|
||||
|
||||
Flex er in heb ik ook al aan gedacht ja, ik zie het wel .. ik heb Melvin gesmst dat ik z'n demper wel over wil nemen.
Monteer ik 'm niet dat heb ik 'm alvast liggen, we zien het wel.. ik heb nergens haast bij
|
||||
|
||||
Quote:
Het geschraap wat je nu hebt is denk ik idd van de achterste baksteun...daar kan je zeker een paar cm vanaf schrapen, heb ik ook zo ondertussen ook gedaan. En daarna is het chassis aan de beurt bij de bevestiging van de draagarmen...kan ook nog aardig wat vanaf geschraapt worden |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat kan maar zo es een goed idee zijn misha,idd aparter als matzwart. Als je deze pijp er nou afzaagt en je bakt er een s rohr aan ofzo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga straks Melvin z'n demper halen en die spuit ik dan matzwart.. met een beetje mazzel zit hij er zaterdag onder. Dan ga ik ook ruimte maken voor de as, wellicht kunnen we dan meteen even die demper eronder hangen. Een S-rohr vind ik niet echt passen op een rat, dan zou het een upturned worden, maar dan wat subtieler
|
||||
|
||||
hèhè, heb je je ook een ketel gekocht.
grappig ding!
|
||||
|
||||
Dankje Erik, toch nog wat gevonden inderdaad
Matzwarte, originele einddemper gemonteerd.. en de aandrijfas loopt nu vrij dus hij blijft zo laag! Waarschijnlijk in de loop van de dag wel wat foto's.
|
||||
|
||||
Hier dan wat foto's, kwam erachter dat m'n broer op z'n laptop wel Photoshop heeft, niet dat de foto's er veel beter van worden maar ach
Bags are for groceries
|
|||
|
|||
Mooie foto´s, en ligt goed laag!!!
Alleen jammer van de kleur van de wielen en de betiteling van de auto.... Verder zeker een nette wagen! |
|
||||
|
||||
hoe breed zijn die velgen?
|
|||
|
|||
Deze wagen is echt laag gasten de vonken vliegen er onderuit op het asvalt met een beetje spoorvorming jezus!
andere kleur op de wielen dan is het helemaal top ouwe dik zo |
|
|||
|
|||
als je nog een roest vrij deurtje zoekt heb ik nog wel voor je in de aanbieding!
|
|
|||
|
|||
is alleen wel anders van kleur!
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies met de betiteling van de wagen Klaas?
De staaltjes zijn 7x13 voor en 8x13 achter met 175/50-13 Yoko's. Thanks Stijn, van de week eens een mooi vuurwerkfilmpje maken 'savonds Roestvrije deur heb ik niet nodig, dit is de look en een beetje roest meer of minder lig ik niet wakker van
|
|||
|
|||
De betiteling rat is in mijn ogen heel wat anders dan jouw auto, zo bedoel ik dat
|
|
||||
|
||||
Wat een heerlijk apparaat
|
|
||||
|
||||
Ben ik met je eens Klaas, daar staat het ook tussen haakjes ..
Maar ik bedoel ermee dat de auto zo z'n puntjes heeft en dat die look een beetje de bedoeling is. Hij wordt dus zeker niet opgeknapt of wat dan ook, hij wordt zelfs niet gewassen.. vandaar Dankje Gertjan
|
||||
|
||||
wat is die vlek op je stoel?
|
|||
|
|||
Quote:
Oke ja.... Dan nog vind ik het de titel niet waardig hoor, maar ben het wel met je eens over het niet opknappen en niet wassen |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wordt ook wel slijtage genoemd, zie je best vaak bij oude auto's