|
||||
|
||||
wow jouw dorpels zijn ook niet mis
succes ermee, en bij mij zijn die achterbumpers ook niet meer de beste. komen er ook niet meer op |
|
||||
|
||||
alleen binnenin de auto, zijn de dorpels slecht. Voor de rest komt alles goed Ben al druk bezig met de voorbereidingen voor het laswerk.
|
|
||||
|
||||
alle slechte plekken blank gemaakt, zodat de plaatwerker er zaterdag een "leuke" dag van kan maken.
|
|
||||
|
||||
aangezien het laswerk nog even op zich laat wachten,nog enkele onderdelen erbij geregeld, en mijn achterklep versierd.
|
|
||||
|
||||
leuk ding man
|
|
||||
|
||||
Op harmhendriksen.com kun je ook allerlei nieuwe plaatdelen bestellen.
Verder heel veel succes met je project, word een toffe kar. Basis is al goed. Ik ben zelf met een golf mk1 cabrio bezig, en ben ook het nodige roest tegen gekomen.
|
||||
|
||||
uitkomst vd compressie-test. |
|
||||
|
||||
hoe staat het met jouw caddy ervoor?
nog leuke dingen aan verandert? |
|
||||
|
||||
hij staat er net zo bij, als op de een na laatste foto. Als alles goed gaat, is de caddy binnen een week of 3 verlost vh laswerk.
Dan nog even kijken, of alles spuiten, of rat-look. |
|
||||
|
||||
Zo dan, over een uur gaat de caddy naar de plaatwerker. Heb er nog twee
voorschermen bijgeregeld en donderdag ga ik zo'n amerikaanse 3-delige achterruit ophalen. |
|
||||
|
||||
net bij de plaatwerker geweest,front zit er weer in, parafan zit er weer in,
eigenlijk alles voor de laadbak is gereed Zit nog met een probleem, Welk plaatwerk kun je gebruiken om de achterste wielkastranden te repareren? Heb al voorschermen ve golf1 geprobeerd,en achterschermen, maar niets past echt goed?? Oh ja, ook een nieuw achterraam geregeld. |
|
||||
|
||||
mooi raampje hoor, je lijkt al een echte redneck!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
laswerk zit erop!
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit! !
Waarmee heb je nu de achterschermen gerepareerd? Suc-6 verder ! |
|
||||
|
||||
en nu schuren en spuiten . .
|
||||
|
||||
@eelco, achter zijn voorschermen ve golf1 ingelast. Getraind oog kan het zien, maar gaat mij niet om het mooie, maar dat hij gewoon hard is.
Het hoefd ook geen show&shine winaar te worden,maar gewoon een goede daily! En inderdaad nog spuiten. Maar zit er ook nog over te denken, om er een dieselmotor in te bouwen. Dan is het helemaal goedkoop rijden, diesel EN belastingvrij! |
|
||||
|
||||
Golf III AAz blokje +/- 55kw kan er zoo in. Blijf je binnen de 40% vermogenswinst. en dus geen dure keuring @ lelystad.
|
||||
|
||||
ik heb het vandaag nagevraagd aan iemand vh RDW. Auto's van voor 1989, mag je alle motoren inhangen wat je wil. Geen 40% regel
Dus golf1 g60/vr6/pompverstuiver tdi, maakt niet uit. Je hoeft dan alleen een schouwing te doen,van 75 euro. Dus niet naar lelystad! Je moet zorgen dat de motorcode vd nieuwe motor goed leesbaar is, en dat is het. Breng je een uitdraai mee ve vermogensbank, komt dat aantal kw's ook op je nieuwe kenteken. Zijn allemaal nieuwe regels, sinds 1 mei 2009. |
|
||||
|
||||
Stoer!
Dus nu weet ik zeker dat mijn volgende auto een caddy word (voor 1987 ) Goedkoop dieselen met lekkere pk's