|
|||
|
|||
ArjanE z'n ex-GTD
|
||||
|
||||
Leuk golfje als Diesel zijnde, wel jammer dat hij niet van <86 is
|
|||
|
|||
Arjen zijn zijn Ex GTD en daarna mijn ex GTD
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42960 En wie heeft die diesel toen gemaakt zoals ie er nu bij staat Juistttt , Moi (ikkuh dus ) Er is toen veel aan gedaan om hem zo te krijgen. Let wel. het is geen GTD op kenteken he. Maar een gewone 1.6D Zo heb ik hem gekocht, (eigenlijk alleen omdat er een origineel G60 interieur in zat ) Zit nu in mijn G60. In de GTD zit een 16V int Zo heb ik hem verkocht aan d ejongen uit Assen, Last edited by Domi : 16-12-2008 at 18:33. |
|
||||
|
||||
Moi? Wie is dat
|
||||
|
||||
Moi zeg je in Groningen als je iemand groet/gedag zegt
|
||||
|
||||
Quote:
maar ook meer dan waarvoor ik hem verkocht heb, en toevallig ook eens stuk meer dan waar ik hem toen voor gekocht heb
|
||||
|
||||
klopt die km stand dan nog?
en is het een groot probleem dat er nu een gtd moter inzit?in het kader van de verzekering enz? en zijn er dingen die jullie weten waar je op moet letten bij een eventuele bezichtiging van deze auto? mischien heb ik er wel belang bij namelijk. |
|
|||
|
|||
Km stand klopt wel met de motor. Ze hebben alles over gezet van een GTD op dit casco. Dus de tellerklok met toerenteller ook.
Waar je even op moet letter is het krikpunt bij de dorpels aan de voorzijde. Dus de 2 rondjes die aan de bodem zitten waar je je krik onder zet. Ik ben er toen door heen gegaan. Ik weet niet of het al gemaakt is. Maar voor de APK was het geen prbleem. Ik heb hem er zo mee laten keuren. De wielen zijn erg netjes en de banden waren toen nieuw. Ik heb de wielen toen nog van Lennart gekocht die ze onder zijn golf had. (die nu inmiddels is gestolen) Verder heeft hij hier en daar wel wat plekjes, maar het is ook geen nieuwe auto he Mooie optie vind ik het originele stalen schuifdak. En de prijs moet je zeker wel wat aan doen. |
|
||||
|
||||
thanks domi..
had je topic net over deze auto gelezen zal even een mailtje sturen kijken of ie met een fiat bravo wil ruilen |
|
|||
|
|||
Beller is sneller he
|