|
||||
|
||||
VW Golf III 2.0i 8V GTI - 10-1992
VW Golf 2.0i 8V GTI - 10-1992 - APK t/m september 2009
Kilometerstand: 191.000 km Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Bouwjaar: 28 november 1992 Transmissie: Handgeschakelde 5 versnellingsbak Kleur: Wit / Alpinweiss (kleurcode L90E) Aantal cilinders: 4 Vermogen: 85 kW (115 PK) Gewicht: 1.055 kg APK: 10 september 2009 Uitrusting: Stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, Radio CD met speakers, boardcomputer, 15” lichtmetalen velgen, deelbare achterbank, getint glas, instructieboek, onderhoudsboek, achterruitverwarming, supersport schroefset, VR6 lip. Recent vervangen: - 2 wiellagers aan de voorzijde - Motorsteun - Raammechanisme Wat zijn de minpunten: - Dashboardkastje valt open ivm kapot slot. - Als de motor koud is, lekt de uitlaat een beetje. Wanneer de motor warm is, is dit weg. Geen APK afkeur. - De achterruitenwisser is aan vervanging toe. De auto is voorzien van Nankang banden in goede staat, maat 185-45-15. Bekleding is in zeer nette staat. De lak is in goede staat, niet dof uitgeslagen. De auto heeft geen roest bij de wiellijsten of achterklep. Voor de leeftijd van de auto ziet de buitenkant er netjes uit op een flauw deukje na het linkervoor scherm na. Wanneer de schroefset vervangen wordt door de originele vering, is de auto in originele staat. De originele vering, donkere GTI achterlichten en witte knipperlichten in de voorbumper zijn aanwezig en worden bij de verkoop geleverd. In tegenstelling tot de foto's is de auto voorzien van een originele grill met logo, de embleemloze grill kunt u erbij krijgen. Kilometerstand is NAP correct en kan ik aantonen. Het betreft een origineel Nederlandse Volkswagen GTI in het wit, een combinatie die u niet vaak zult zien en daarom erg leuk. Ik rijd elke dag met de auto dus de kilometerstand stijgt. De auto start en rijdt goed. Op de genoemde minpunten is het een leuke auto waar u nog een flinke tijd plezier aan kunt beleven. Wanneer u de auto bekijkt, zult u zien dat ik de auto netjes behandel. Ik heb een andere auto gekocht, daarom wil ik deze verkopen. Voor meer informatie, stuur me een prive bericht. Vraagprijs: 1.950 euro. Last edited by furb : 13-12-2008 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Zijn het de originele GTi stoelen? op de foto lijkt het alsof het de ' niet sport' stoelen zijn ipv de sportieve VW stoelen met iets hogere wangen.
|
|||
|
|||
Quote:
zijn volgens mij van die Milestone stoelen als ik me niet vergis!!! tevens......^^
|
||||
|
||||
Het zijn inderdaad Milestone stoelen.
|
|
|||
|
|||
+ bank
|
|
|||
|
|||
Waar staat de auto ergens?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
In Oss, bezichting in Zaltbommel is ook mogelijk
|
|
||||
|
||||
Kleine prijsaanpassing!
|
|
||||
|
||||
Nog een prijsaanpassing en ik doe er een radio CD bij.
Ik wil er graag vanaf, biedingen zijn welkom! |
|
||||
|
||||
???
Ten eerst: MOOIE, NETTE WAGEN!!!
Voor een collega stel ik wat vragen: -Heb je van dat 'deukje' een detail-foto? -Waar precies is de uitlaat 'een beetje lek'? -De originele kuipstoeltjes zijn dus niet meer aanwezig? (Milestone-uitvoeringen waren later, '97, dus ze hóren er niet in...) -Ben je bereid de schroefset weer te vervangen voor de originele veren, of kan je hem nog goed omhoog schroeven; welk merk schroefset heeft-ie eigenlijk? EDIT: Aha! Supersport, zien-ik... uppie with some questions...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 14-12-2008 at 08:09. |
|
||||
|
||||
Het deukje stelt niet veel voor hoor:
De uilaat lekt en beetje op de verbinding tussen de middendemper en de einddemper. Het uitlaatkit kan je het wel dichtmaken en als je het echt goed wil doen neem je zo'n nieuwe beugel of koppelingsstuk. Ik weet niet precies hoe dat heet. Hij lekt in elk geval alleen als ie koud is. Als het warm wordt zet het metaal wat uit en dan is het 'gaatje' dicht. Originele kuipstoelen zitten er niet in nee. Ik heb de auto met dit interieur gekocht. Ik denk dat het originele interieur misschien kapot was bij de wangen en dat de eigenaar daarom dit eruit heeft gezet. Ik wil de originele veren gerust terug zetten. Dan haal ik 200 euro van de prijs af. De schroefset werkt overigens gewoon goed hoor. Je kan hem nog goed omhoog en omlaag schroeven. |
|
||||
|
||||
Schroefsetje kan dan wel de zolder op broer.. die komt vanzelf nog wel van pas voor mij vroeg of laat
Up voor deze leuke golf!
|
||||
|
||||
bedankt! zal het aan mijn collega doorbrieven...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
De auto is vandaag verkocht!
|