|
|||
|
|||
nieuwe jetta
heej gaste!
na mijn golf 1 verkocht te hebben heb ik nu weer een jetta 1 aangeschaft het is een 1500tje met net 120.000 op de tellert hij komt uit 81 en is echt kei en keihard hier me fotos, heb er nog niks aan verandert alleen motorish een paar dingetjes vernieuwd |
|
||||
|
||||
Leuke auto !!
|
||||
|
||||
ziet er superstrak uit. mooi kleurtje enzo.
alleen nog een meter omlaag
|
||||
|
||||
hehe.. ik zat al te kijken, wanneer komt de eerste verlagings-opmerking!, en jahoor!
leuke jetta!, ik ben jaloers |
|
||||
|
||||
Schroefsetje en een paar leuke velgen eronder, dan is het helemaal een top auto
maaruh ist een 1500 automaat of handgeschakeld
|
|||
|
|||
ziet er nog mooi uit netjes
gr jarno |
|
||||
|
||||
mooi wagen
succes ermee johan
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, en goede basis.
Nu nog met zijn buik op de grond !!! succes |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit .
Ga zo door .
|
|||
|
|||
Dank voor jullie reacties
Hij is handgeschakeld Ik ga hem binnekort inderdaad verlagen En andere velgies zullen er ook snel onder komen zodra ik weet wat ik wil, twijfel tussen best veel Ook zulle me oude klapraampjes er binnekort weer ingaan Gr, Wouter |
|
|||
|
|||
Mooie aankoop ! Hij ziet er nog prima uit
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Verzoek van iemand in een oud ander topic van mij, hier 2 fototjes van me oude golffie
gr, wouter |
|
||||
|
||||
Holy crap dat was netjes!
|
|
|||
|
|||
nette golf :o
|
|
||||
|
||||
Mooie Jetta en die Golf mag er ook wezen! Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Wouter,
Wat is het verbruik ongeveer van zo`n Jetta ? PS Hoe is het met je broer ? doet ie nog wat in de vw-tjes ? MVG zijn ex collega bij Baas |
|
||||
|
||||
Leuke jetta, en zo te zijn nog in een goede staat
|
|||
|
|||
Ja was altijd erg trots op mijn golffie.. heb hem helaas verkocht en kreeg ik heeeeeeeeel snel al spijt van
Heb er toch wel wat van geleerd, en zal op mijn nieuwe aanwinst toch heel wat zuiniger zijn Quote:
Heej VKM, Het verbruik.. uhh ik reed deze keer me tank aardig leeg.. 40litertank als ik het goed heb.. enreed er ruim 440 km mee Me oude bakkie zuipte toch echt wat meer Met me broertje gaat het goed... hij heeft alleen helaas zijn caddy en cabrio beide vekocht. Hij rijd in een lease bak en 3auto's voor de deur vond ie wat veel.. Maar nu ik weer een nieuwe bakkie heb, begint het bij hem ook wel een beetje te kriepele volgens mij Hij wilt alleen eerder een t3 gaan kope Jij nog steeds gelukkig met de type 1? Groete |
|
|||
|
|||
Van de week heb ik me klapraampjes gemonteerd en me nieuwe schroefsetje aangebracht
|