![]() |
|
||||
|
||||
![]() IVM met project rond de Jetta MK1 ''84 , even een golf 1 erbij gekocht.
het is een benzine automaat uit ''82. even een paar foto's van me 3 auto's. de middelste staat te koop btw. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gaat een schroefsetje onder komen en andere velgen. dan eerst even helemaal netjes maken. ik ben er blij mee ![]()
Jetta mk1 '84 ''polarsilber'' VW Santana 1.6 diesel '82 '' En GOD zag, dat het lauw was '' Last edited by RJTuning : 24-11-2008 at 00:24. |
|
||||
|
||||
![]() wat zullen de buren blij zijn...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanwege het feit dat een huishouden van twee 4 parkeerplekken in beslag nemen? ![]() Zullen we de Subaru ook maar bij je in de straat zetten? |
|
||||
|
||||
![]() jah dan kunnen we de hele rits aan de overkant vol zetten
![]()
|
|||
|
|||
![]() kans op parkeer deukjes is bijna 0
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dikke golf
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() nou eerst moet de jetta af. voorlopig alleen voor erin te rijden.
|
||||
|
||||
![]() mosmobiel van martijn gekocht
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt he vriend ![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() jij kan gewoon geen kwaliteit waarderen
![]() een golf is alleen goed voor jouw als die gerolt is met hammerite....direct over roest. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() blije buren..... eerste klaagt al dat er te weinig parkeerruimte is... hoorde hem door de heg heen ouwehoeren tegen een andere buurman.
blij dat ze nog niet weten dat we 4 auto's in de straat hebben staan. eerdaags maar een paar blokkie verderop zetten... ![]() heb even en enige rotte plek onderop in de menie gezet en vloerbedekking gedroogt. 15 inch winterstaal onder gezet. en binnenkort even alle rubbers vervangen ivm 1 hele vochtige auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja maar het is natuurlijk ook gewoon wel bizar dat jullie met z'n 2en 4 auto's hebben :P
|
|
||||
|
||||
![]() Nou....zullen de buren hier helemaal in de stress raken met onze 5 auto's...(met zn 2-en)
Maar leuk ding die groene,ben er ook voor wezen kijken pas.Harde auto moet ik zeggen.Veel plezier ermee!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() ![]() En hij gaat nog hard ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() doe je dat altijd met een kouwe motor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee eigenlijk nooit, komt ook bij dat de temperatuurmeter een eigen leven lijdt;
de ene keer werkt ie wel en de andere keer niet. Op de foto dus even niet. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk. dit was bij mij door de straat heen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar eens het probleem van het zeiknatte interieur gaan oplossen.
bleek een probleem te zijn van ernstig lekke achterlichten. dus zijn gertjan en ik maar begonnen met het interieur er uit te halen om te laten drogen en de achterlichten te voorzien van een goeie laag kit tegen het vocht. foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() komend weekend de boel maar weer in elkaar zetten. en hopen dat dit het probleem was. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb trouwens net gekeken, en er staat nog steeds plassen in, en het stinkt echt heel erg muf in de garage nu
![]() |