|
||||
|
||||
motor steunen
Hoi,
ik heb een vraagje mbt motorsteunen van ons geliefde merk VW ik heb een g40 motor half in mn golf 1 hangen, maar ik ben op zoek naar een motor steun die boven op de bak zit.. kan ik hiervoor alleen een g40 steun pakken, of anders welke motoren hebben nog meer dezelfde steun.. dat hij niet gelijk past maakt mij niet uit, als het maar wel op de bak zelf past. dit is namelijk op mijn 1100cctje een hel andere steun (misschien wel bekend met de 3 moeren) op de g40 dus met 2 bouten door de zijkant.. groeten Marcel Portma.
|
||||
|
||||
Tegen dat probleem loop ik nu ook op, ik heb een smallbock motor met 4 bak in m'n Jetta, en ga er een 5 bak van een Polo in hangen.
Wat je kan doen, is de 5 baksteun van een bigblock (020) voor een MK1 scoren. Die moet je dan een beetje aanpassen (ronding erin maken) En dat zou moeten passen. Ik had er ook al een topic over gemaakt, daar staat het ook met foto uitleg: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=48426 |
|
||||
|
||||
Dan moet je, andre "A.D golf 1976"
of bas "oakgreen20vt" eens aanschieten of pm die hebben al eens een golf 1 g40 gebouwd. was een rooie golf denk bij veel mensen wel bekent. |
|
||||
|
||||
zal ik doen, de bak steun die in dat topic staat heb ik inmiddels besteld bij Bolku
bedankt iig !