|
||||
|
||||
jammer dat de jeta weg is
enig iedee waar hem nu rond rijd ? en nog succes met de nieuwe aanwinst he grtz |
|
|||
|
|||
De jetta is verkocht aan een kennis binnen het vw-milieu en zal nog wel op meetings verschijnen. Rijdt nu rond in het 'wolvertemse'.
Originele grill vind ik ook iets hebben maar we zullen wel zien... Eerst moet ik nog een Us-grill zien te vinden natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Kleine update: heb een andere grill te pakken gekregen. Nieuwe origineel VW enkel lamps met rood lijntje en de smalle latjes! Daar gaan we zoiets als het volgende in knutselen:
Verder komt het volgende er ook nog op: 282° schrick nokkenas, versterkte klepveren, verlichte klepstoters, berwerkte culasse en aanzuigbrug... vr6 ophanging met proflex rubbers ligt ook te wachten. Last edited by T-bo : 28-11-2008 at 13:38. |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
De Jetta was ook hier welbekend, is een prachtige auto.
Plannen met de Golf 2 gaan ook wel goedkomen zo te zien
|
||||
|
||||
Mooie wagens, vooral de witte!! Ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Het begint weer uit de hand te lopen...zeker qua velgenopties!
Wer wat bijgekomen, écht iets speciaals: Wordt nog wat puzzelen om ze passend te krijgen maar dat komt wel snor! Ook nog ff iets anders gepast. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Super !
Vooral de velgen |
|
|||
|
|||
Misschien specificaties van de Ronals ?
|
|
|||
|
|||
zijn 16" magnesium ronal racing velgen, zoals je op de foto kan zien in verschillende breedtes. Met een centrale moer dus daar gaan we iets dergelijks voor maken om ze te monteren:
De velgen zijn 5x112 en de wagen krijgt vr6 ophanging dus 5x100. |
|
||||
|
||||
Erg stoere velgen
Je kunt het eens proberen bij leveranciers van spaakvelgen, die leveren die adapters met centrale moer in allerlei steekmaten. |
|
||||
|
||||
Heel gaaf die ronals!
|
|
|||
|
|||
word wel potent karretje
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb ik ook al aangedacht maar heb niet echt een idee hoe het systeem bij zulke velgen werkt. Wat voorkomt bij die spaakvelgen dat ze gewoon doordraaien? Ik zie geen pinnen die achteraan in de flens van de velg komen? Ook moet ik werken met 2 verschillende steken (velg is 5x112, auto 5x100), dat zal ook niet in de handel te vinden zijn vrees ik. Last edited by T-bo : 10-12-2008 at 14:24. |
|
||||
|
||||
En zelfbouw dan? Is dat geen optie?
De naaf met de juiste steek nemen, en daar zo'n schroefdraad op (laten) lassen...
|
|||
|
|||
Quote:
Zelfbouwen is zeker en vast een optie. De auto's waar ze op moeten komen hebben steek 5x100 dus was ons idee zoals de afbeelding hierwat boven. Dat we de adapters met de steek 5x100 op de wagen schroeven en ervoor zorgen dat de bouten verzonken zitten in de adapter en er dan nog een steek 5x112 tussen boren in de adapter voor de pinnetjes die in de velg moeten pakken. En hierop dan zoals je zegt het stuk met de schroefdraad lassen. Ik wilde gewoon eens horen of er misschien mensen waren die zaken/bedrijven wisten die zulke adapters misschien verkochten. (al dan niet nog niet geboord) Ik heb er namelijk geen idee van wat ze dan zouden kosten. Moest dit niet teveel zijn is leek het mij nit de moeite erzelf teveel werk in te steken |
|
||||
|
||||
Ik weet dat hier in Sittard een zaak zit die in feite alles kan draaien en bewerken als je de juiste afmetingen geeft.
Geen idee of ze een site hebben, maar het bedrijf heet Sailer en zit op de Milieuparkweg... Foon: 0464581923
|
||||
|
||||
Quote:
en niet te vergeten de oliekoeler...