|
||||
|
||||
Waggel * Update Andere wagen!!! *
Hoi,
Ik ben Wieger Bosma, 21 jaar. Ik kom uit Drachten en ja dat ligt dus in friesland. De auto die ik rij is een Golf mk2 1.6cl. Heb de auto nog maar net en ben helemaal gek van tuning. Hopelijk kan ik hier veel leren en misschien andere mensen helpen, De Heuj Last edited by Waggel : 09-06-2009 at 14:02. |
|
||||
|
||||
welkom, en hier is bijna iedereen gek van tuning
|
|
||||
|
||||
En van foto's
Welkom
|
||||
|
||||
Nou hierbij dan maar even een foto
Linkje naar GROOT: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-38UHJRWY.jpg Last edited by Beetlefreak : 06-11-2008 at 12:28. |
|
||||
|
||||
Welkom, enne mijn album.nl? ik zou het gewoon netje hier uploaden dat is dat mooie golfje wel waard.
|
|
||||
|
||||
welkom.. volgens mij zie ik deze wel eens bij de gamma staan klopt dat?
|
|
||||
|
||||
netjes! Welkom, steeds meer Drachtsters hier!
|
||||
|
||||
Ja klopt, werk bij de gamma
|
|
||||
|
||||
Binnekort nieuwe foto's zijn aantal dingen veranderd in de loop der tijd.:
- 15 inch ATS Cup velgen - Orginele g60 bumpers "meegspoten" - orgineel vw grilletje - fusion speakers - 60/40 verlaagd ipv 40/40 Foto's komen snel! - |
|
||||
|
||||
Nou hierbij even een paar foto's om een indruk te geven hoe de golf er nu bijstaat.
Zit nog na te denken of ik hem met veren voor verder verlaag of een schroefsetje ga kopen.... Hoor het wel wat jullie ervan vinden! Groeten Waggel |
|
||||
|
||||
nette wagen man!
|
|
||||
|
||||
Nou er is weer een andere auto gekocht. Was gek op de golf maar helaas liet het blokje het te vaak afweten en waren er teveel kleine irritante dingen die hem voor mij de das om deden.
Wou toch iets zuiniger rijden en een betrouwbare wagen er voor terug. Het is een VW Polo 2f 1.3 CL in het wit. paar dingen aan veranderd: - 60/40 verlaging - achterklep gecleaned - kuipstoel interieur - GT stuur - Witte knipperlichten - Engels acherlicht Plannen voor de toekomst: - 13" of 14" velgen - Andere einddemper - Laguna onderlip Hierbij even een paar foto's: |
|
|||
|
|||
Die golf zag er leuk uit!!
De polo ziet er ook op en top uit Succes er mee! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zeg ik Gamma, werk zelf ook bij de Gamma, in Dokkum Leuke golf, en de polo ziet er goed uit en welkom !
|
|||
|
|||
Dat zeg ik formido (mijn baan)
haha welkom nog |
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
Welkom hier,
Persoonlijk vindt ik een orgineel interieur mooier, een G40 interieur niet wat? Leuk wieltje en een strakke verlaging en iig SUCCES