|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde meeting !
Eindelijk weer een ritje in de type1 . Alles weer toppie voor elkaar holahola volgende keer maar kinder cola ANDRE was vandaag niet echt fit gr mac jappster |
|
|||
|
|||
het was goed geregeld allemaal,had eigenlijk ook niet anders verwacht!
leuk dagje gehad weer :lol: wat foto's die Danny gemaakt heeft met mijn camera. http://s332.photobucket.com/albums/...0eelde/?start=0 |
|
|||
|
|||
Nou ben ook weer @home en denk dat de 1e indoor meeting wel goed geslaagd was
De opkomst was, zeker gezien het echt slecht weer was zeer goed, want het kwam echt met bakken uit de lucht Maar mensen die toch door het slechte weer toch zijn gekomen heel erg bedankt We gaan nu om de tafel of er volgend jaar weer een 2e indoor meeting komt we wachten de reacties af , en een goed idee is ook welkom natuurlijk voor de 1e Eelde indoor ....bedankt p.s de achter volging van de 2 cross auto's gaan we er dan zeker in doen wat mij betreft teminste die was prachtig na afloop , en heren van de volksforum crew ...bedankt Last edited by Alberto : 26-10-2008 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Was echt bere gezellig en er was een goede opkomst, bedankt iedereen!
|
||||
|
||||
Waren mooie auto`s op deze meet aanwezig.
Mooie locatie, echt goed geregeld!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
staan mooie auto's bij zeg..
erg mooie new beetle cabrio.. en die lupo..20V turbo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoorde vandaag nog dat er op het kenteken ook 132KW staat,dus met typegoedkeuring
|
||||
|
||||
Quote:
zal wel goed van de plek willen in zo'n lupo.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goh...van wie hoorde je dat toch.. Leuke meeting..leuke auto`s en stands. Volgend jaar weer van de partij. |
|
|||
|
|||
Was weer goed georganiseerd, 's morgens de auto in de voorste hal droogmaken en met een schone auto de andere hal in !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad heb ik dat van jou gehoord ZORRE
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende keer niet wegspringen als ik op je af kom okee? |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog steeds last van mijn kont
|
|||
|
|||
paar foto's van mijn kant .....
toch wel makkelijk z'n variant peter .....doe je ? kon je er auto wassen .... we hadden geen prijs er voor ...maar hij had hem gekregen leuk z'n opkomst Last edited by Alberto : 26-10-2008 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Hoi Alberto,
Regel volgend jaar maar weer zo'n mooie meeting Was echt super.
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt idd, (Op zo,n lupo heb je dan wel grote remmen nodig Rene ) Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming LUPO Brandstof Benzine Omschrijving van de inrichting coach met achterklep Aantal zitplaatsen 4 Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) ZWART Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Vermogen 132 kW |
|
||||
|
||||
Quote:
Erg attent van de organisatie om die smerige van het publiek af te schermen!
|
|||
|
|||
Quote:
van het zelfde springd het over na andere autos
|
||||
|
||||
heb geen foto,s maar heb me goed vermaakt vandaag!!!
lekker dom lullen..enz enz goede catering!!lekkere snert!! leuke sfeer!! kortom goeie meeting!!!