#21
|
||||
|
||||
welke bakolie is goed?
Heb gehoord dat bakken in no-time aan stront lopen met verkeerde olie... bv kroon-oil slimmer om bij te vullen of te vervangen? Last edited by tim_j : 24-10-2008 at 20:02. |
#22
|
||||
|
||||
de auto loopt weer en bak is prima totzover.
maar nu krijg ik het volgende probleem: als ik 2500 toeren passeer gaat mn olie lampje branden en hoor ik een zoemer.. wat is hier aan de hand... |
#23
|
||||
|
||||
welke bakolie is het beste voor een 8N?
|
#24
|
||||
|
||||
*pakt de vraagbaak*
vraagbaak zegt: - kwaliteit API GL 4 - viscositeit SAE 80 vraag desnoods ook ff in de winkel waar je 't koopt |
#25
|
||||
|
||||
bedankt!
conversie is gelukt. wacht alleen nog op de bovenste baksteun, die moest besteld worden bij de dealer. dan nog een achterste motor steun vervangen die tussen de motor en brandschot. Dan kan het spulletje er weer een poos tegenaan. iemand die kan ophelderen waarom mn pook het niet toelaat de 5e versnelling te gebruiken ( ) Nu is het het schakelbakje dat de pook niet verder naar rechts toelaat. maar, de een zegt ja t kan gewoon, de ander zegt nee t kan niet want je moet "iets" vervangen... wat is dat Last edited by tim_j : 30-10-2008 at 22:09. |
#26
|
|||
|
|||
Schakelmechanisme niet goed afgesteld?
En heb je de oliesensoren niet los gehad en verkeerd aangesloten? Of per ongeluk 1 losgetrokken.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
schakelmechanise is volgens mij ok. ik kan gewoon in de R 1 2 3 4. maar voor de 5 moet de pook verder naar rechts, en dat kan niet. het olie lampje-zoemer probleem is ook verholpen. dit lag aan een geel draadje dat gebroken was. |
#28
|
||||
|
||||
iemand die kan zeggen wat ik moet doen om mijn 5 te kunnen gebruiken?
in het golf 1 gedeelte las ik dat het de de 'geleiding voor schakelstang' voor een 5 bak langer is dan van een 4 bak? |
#29
|
||||
|
||||
|
#30
|
||||
|
||||
is dat het?
Last edited by tim_j : 09-11-2008 at 22:17. |
#31
|
||||
|
||||
wat is dat voor mooie database? heb je daar een link voor oid?
weet niet of het je probleem is trouwens
__________________
Golf MKII 16v |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
En 18! Is een ander nr als de 4 bak Dus benodicht voor 5 bak |
#33
|
||||
|
||||
bedankt, toch wel!
dat is ETKA. |
#34
|
|||
|
|||
Quote:
Is o zo makkelijk als je iets zoekt Sta je ook niet zo te kloten bij de dealer |
#35
|
||||
|
||||
Ondertussen denken ze dat je uit een gesticht ben ontsnapt.
maargoed, net de olie bijgevuld, en na een 1 liter is de bak nog niet vol moet nog een liter aanschaffen, had ik niet verwacht... dat dit 40 km is goed gegaan.. Last edited by tim_j : 12-11-2008 at 17:32. |
#36
|
||||
|
||||
zo olie is bijgevuld, wat rolt dat weer soepel
vandaag een ander schakel mechanise gemonteerd. zonder speling. samen met Etka nummertje 16 en 18. voor 5-bak. en nog kan ik de 5e niet vinden.. R1234 zitten wel op hun plek. alleen waar de 5 hoort te zitten, kan de pook niet omhoog.. Het is echt een 8N bak.. is er een speciaal maniertje voor? |
#37
|
||||
|
||||
kan bv, te veel olie dit ook doen?
|
#38
|
|||
|
|||
Nee..
Mechanisme niet goed afgesteld denk ik. Kun je de 5 rechtstreeks op de bak wel inschakelen?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#39
|
||||
|
||||
niet geprobeerd..
alleen via de pook geprobeerd. wat is de truuk met afstellen? |
#40
|
||||
|
||||
de achterste motorsteun is niet helemaal goed meer. is dit een oorzaak?
|