![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop cockpitje + mfa bediening golf (cabrio)
Mfa bediening los €25,00 Cockpitje los ZONDER mfa alleen met digitaal klokje €35,00 Samen €50,00 zie foto's achterzijde Af te halen in Tilburg of eventueel te versturen verzendkosten koper. Last edited by MarcoPolo : 13-10-2008 at 21:16. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Past dit ook op een "dichte" Golf I? Dan heb ik wel interesse |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dit hetzelfde als van een dichte gti ja.
Weet het alleen niet zeker. Iemand ?????? |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij heeft een dichte golf 2 stekkers
|
|
||||
|
||||
![]() Nee is gewoon hetzelfde als van een golf I GTI.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Ralph ![]() Gereserveerd Alberto 1e optie Petje31 2e optie Last edited by MarcoPolo : 11-10-2008 at 21:40. |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor sensoren onderhuids (motorruimte) heb je allemaal nodig en welke aansluitingen zijn hiervoor passend? Is dit plug-and-play voor een 1980'er cabrio?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na 91 is er een andere kabelboom gekomen met 1 stekker ipv 2 aan de tellerbak,
dus ik denk niet dat ie past in een ouder model golf of je moet de stekkers zelf aanpassen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb voor de zekerheid ook maar even een foto van de achterzijde genomen en toegevoegd in het begin topic. Ik wil zeker niet iets verkopen wat achteraf niet lijkt te passen of niet blijkt te werken. Wie het weet mag het zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tellerklokken blijkt dus zonder mfa te zijn maar met digitaal klokje.
Hendel voor de mfa bediening ook eventueel los te koop alleen heb je dan niks aan deze tellerklokken. |
|
||||
|
||||
![]() Cockpitje zonder mfa dus gereserveerd voor PVPMK1
Mfa hendels nog los te koop voor €25,00 of een GOED bod |
|
||||
|
||||
![]() Cockpitje verkocht
MFA hendel nog te koop €25,00 of een goed bod |
|
||||
|
||||
![]() bied een tientje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat jij het bent bij deze verkocht wel ex verzendkosten p.s ik zoek nog een originele onderspoiler voor een golf 3 usa bumper. Kunnen we daar niks mee doen of wil je geen vr6 eronder. stuur me maar effe een pm. |