|
||||
|
||||
Quote:
ik ook |
|
|||
|
|||
en zijn er onder tussen nog vorderingen in het project??
|
|
||||
|
||||
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar..????
|
||||
|
||||
er is ondertussen voortgewerkt aan het aansluiten van de motor
en ik ben gisteren op bezoek geweest bij men golf, en lekker dagje aan gesleuteld. Dingen die ik zoiezo wou doen en nu handiger zijn op de brug powerflex rubbers gestoken op de voor en achteras, eibach stabilisatie stangen gemonteeerd, nieuwe naftbak gestoken en batterij in de koffer gezet. Deed goed om er nog eens aan te kunnen sleutelen en blij dat alles is gelukt Greetz |
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Het gaat de goede kant op...
|
|||
|
|||
en zijn er ook al vorderingen met de moter? ben erg benieuwd hoe je de turbo hebt zitten en dan bedoel ik aan welke kant de inlaat zijde zit zeg maar!! succes met het project en post maar wat foto s !!!
|
|
||||
|
||||
er zijn zeker ook vordering met de motor maar gaat nog heel effe duren
de turbo inlaat zit links en uitlaat rechts |
|
|||
|
|||
ja gezien als je voor de auto sta neem ik aan? maar jij had wel kabelschakeling geloof ik he. ik wil dit graag weten omdat ik zelf ook met zo iets bezig ben maar dan met een gewone 020 bak en vroeg me af of je dan met de downpijp weg kon
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg netjes uit!
|
|
|||
|
|||
ziet er allemaal netjes uit
ni zie ik op die 1 na laaste foto dat je nieuwe klemmen hebt om je stabirubbers ken je die nog gewoon bestellen dan?! |
|
||||
|
||||
nee dat is een nieuwe eibach stabi stang, en daar zijn de rubbers en beugels bij geleverd
|
|
|||
|
|||
dit komt echt heel super erg cker weten helemaal goed
|
||||
|
||||
Quote:
ik gebruik idd de bak en kabels van een golf2, maar in jouw geval zou ik het niet weten |
|
|||
|
|||
zit bij jou de downpijp er al wel op dan? of ben je nog niet zo ver ik hoor het graag gr ronnie
|
|
||||
|
||||
Weer een pracht project.Ook goed om te zien dat onze zuiderburen niet stil zitten,maar dat wist ik eigenlijk al wel woon zelf een kwartiertje rijden van de grens af.
Succes en vooral zo doorgaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee zover zijn we nog niet (helaas) |
|
||||
|
||||
goed bezig, ik blijf je projekt volgen.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
de beugels om de voorste stabi stang te monteren miste ik nog, deze zijn gisteren aangekomen van bij Bolku Tuning
heel tevreden mee, had niet verwacht om zo'n mooie beugels te vinden |
|
||||
|
||||
Leuk project hoor !!!
Vraagje: die afdekplaat die je op je accu hebt, waar heb je die gekocht als ik vragen mag ?? En is dat carbon ?? Succes verder Groeten, LRR