|
||||
|
||||
VW Lupo 1.4 16v airco 75pk
Kenteken 23-JK-FV
Vw Lupo 1.4 16v 75pk Vervaldatum APK 02-04-2009 km +/- 145000 Datum eerste toelating 12-02-1999 Datum eerste afgifte Nederland 14-05-2002 Het luupje van de vrouw gaat in de verkoop. Ik heb me oog laten vallen op een andere auto voor haar. Het luupje van me vrouwke; Burberry interieurtje, 15 inch velgjes, airco, electrische ramen, elctrische spiegels Is geen auto in showroom staat, kan wat onderhoud gebruiken. Aanslag rubbers schokdempers moeten vervangen worden. Ideaal om te verlagen ;-) Auto rijdt perfect!!! minpuntjes : * interieurtje beetje erg burberry. Erg smaak gevoellig! Handgreepje linker portier bekleding afgebroken. Kan me voorstellen dat er weer een standaard interieurtje in mag komen. * Krasje op linker achterkant * veeg plek op voorbumper van een anonieme inparkeerder. * Grille lijst links iets los gekomen, vrouwke was sneller dan een duif. de handige vw`er heeft hem zo weer in perfecte staat. Mij ontbreekt de tijd!! Vaste prijs ; 3950 euro auto staat in omgeving middelharnis
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 02-10-2008 at 16:34. |