|
|||
|
|||
Staat een rallye op MP.
Stond tijden geleden bij ARK auto,s. Ze hebben hem toen overgespoten in R32 blauw. kenteken 25-JR-JF http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=1&fs=1 |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt nr 25 boven drijven
|
|||
|
|||
Quote:
Nope, Het is rallye nr 19. Ark auto heeft hem laten spuiten en toen verkocht. Heb ff foto gemaakt voordat de adv weer weg is. Nu kun je hem bij de lijst zetten. Last edited by Domi : 23-09-2008 at 17:03. |
|
|||
|
|||
Nr 20 staat trouwens ook op MP. De matzwarte.
Last edited by Domi : 23-09-2008 at 17:21. |
|
||||
|
||||
Update
* Rallye 019 foto & info toegevoegd Quote:
Inderdaad, dat bedoel ik ook, nr 19 Quote:
Je meent het
|
||||
|
||||
PJVJ66 is de eeuwige MP slet geloof ik....
Goed om een current foto van nr 19 te hebben!
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een foto van MP af wilt halen moet je gewoon op "print screen" drukken en dan de foto plakken in Photoshop (of gewoon in paint, kan natuurlijk ook...) Dan krijg je gewoon een mooi plaatje.. Grz Niels
|
||||
|
||||
Update
* Rallye 015 eigenaar aangepast
|
||||
|
||||
Quote:
eigenaar is Gerben. zit bij vwteampg.nl. het is wel een originele rallye, was origineel rood, momenteel 2 wiel aandrijving (syncro systeem licht klaar in de schuur)
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ik had er afgelopen weekend ook neergezet. Maar heb het maar weggehaald. Het had ook niet waar kunnen zijn. Maar had van Hugo gehoord dus moest wel waar zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx, ik pas em even aan! Quote:
Yep, ik kreeg de info van Ruud incl het verzoek om het terug te zetten. Dus bij deze.
|
||||
|
||||
Update
* Rallye 029, eigenaar, kleur en info aangepast
|
|||
|
|||
Mijn rallye staat er nog niet eens tussen
zo gekocht staat er nu zo bij Als je zo'n ding kaal trekt kom je vaak meer tegen helaas Van de winter weer netjes in kleur zetten. O ja Chassis: WVWZZZ1GZKB135290 Motor: 1H Kenteken: LT-RT-05 |
|
||||
|
||||
Hij staat er bij Boris!
Update * Rallye 076 toegevoegd & Statistieken aangepast
|
||||
|
||||
Quote:
Vanavond gespot, ding liep keleerterig hard. Geen idee of het "Bono34" was of een nieuwe eigenaar, maar ik zal 'm voor de zekerheid eens proberen op te sporen in de wijk waarin hij verdween. |
|
||||
|
||||
Is Bono34, heeft nogal een zware rechtervoet.
Je hebt hem waarschijnlijk in de omgeving van Barendrecht gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
Yup. |
|
||||
|
||||
no. 24 is van eigenaar veranderd 2 jaar terug toen is ie naar een jonge gegaan die eerst een r32 in een golf 2 had kennen jullie meschien wel weet niet of ie die nog heeft maar ligt een 1.8 20 vt in
|
|
||||
|
||||
Update
* Rallye 015 eigenaar gewijzigd