|
|||
|
|||
polo g40 in onderdelen
hierbij zet ik mijn polo in delen te koop (ook in 1 geheel te koop eventueel)
het gaat hier om een polo g40 (geen genesis wel een genesis interieur) uit 1992. de km stand is 187.000 en de bardruk is 0.7 hij is nu nog compleet. maar word volgende week in onderdelen uit elkaar gehaald. en gaat hier om een complete polo dus ieder moertje boutje, plastic kapje is te koop. er zit ook nog een schuifdakje in, deze is natuurlijk ook los te koop enkele foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZNSXWDUM omdat prijzen verplicht zijn: verlagingsset (dempers en veren) van kw: €150 blok, g-lader en versnellingdbak: €650 genesis interieur (stoelen en achterbank in nette staat, geen scheuren): €350 2 losse g40 stoelen, met schade aan de bestuurderstoel (ideaal om te bekleden) €50 velgen met nog zeer goed banden €300 meterhouder (ipv de asbak) incl 2 raid hp meters: €90 voor de rest: de deuren, motorkap, embleemloze grill etc : teab hij is ook in het geheel te koop voor €1400 |
|
||||
|
||||
Hoeveel mm verlaging is die set? En hoe oud? Niks lek?
Gr. Rutger
|
|||
|
|||
heb je verlaging nog steeds?
|
|
|||
|
|||
voor onderdelen kun je me beter een pb sturen. zit niet iedere dag op het forum, en als je ene pb stuurt krijg ik een bericht via de mail
|
|
|||
|
|||
Demper en Tellerbak verkocht!
|
|
|||
|
|||
hij is uit elkaar! alle delen kunnen vanaf vandaag worden afgehaald