|
|||
|
|||
@tim: ga eerst het dambord dak erop maken. daarna even kijken of de spiegels er nog bij passen. zo niet, back to black!
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat dambord dak is misschien mooier om aleen witte stickers te gebruiken, dat hij dus bruin/wit word .
|
|||
|
|||
leuk idee. zat zelf ook al te denken aan zwart/bruin. echter is het wel zo dat als je gaat plakken alleen witte of alleen zwarte stickers dat je dat dan ziet omdat de sticker wat hoger is als de lak. kijk je dan over je dak heen dan zie je alle zwart of witte sticker randen zitten.
lijkt me ook niet bepaald mooi iemand ervaringen mee? Quote:
|
|
||||
|
||||
heb het welleens op een foto gezien zo, dus het is wel te doen.
waar kom je vandaan ? want ik weet nog wel een goede bestickeraar.
|
|||
|
|||
je bedoeld dat het goed te doen is om alleen witte stickers te plakken. heb de stickers al in huis 20x20cm dus kan v.d. week gaan plakken.
Quote:
|
|
|||
|
|||
spiegels
als je dan niets te doen hebt en je hebt de stickers voor je dakje binnen dan ga je toch gewoon vast een spiegeltje zwart/wit maken
jezus wat een kut werk! |
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit die spiegels zijn het losse vierkantjes die je er op plakt of is het gewoon een zwart/wit stickervel?
|
||||
|
||||
volgens mij als je de bevestigingsplaat weer zwart maakt en het pootje wit laat heb je een erg leuke spiegel
|
|||
|
|||
@ tjaap: dat was idd mijn bedoeling. de plaat weer zwart maken....
ik heb het met losse stickers gedaan. Het is wel een moeilijk werkje maar een beetje tijd ervoor nemen en het komt helemaal goed. |
|
||||
|
||||
paar laagjes blanke lak en dat gaat nergens meer heen.
|
||||
|
||||
Heel mooi, alleen die achter lampen passen niet in het totaal plaatje, en plat gooien dat ding, ziet er verder erg leuk uit spiegeltje vindt ik erg leuk ( wel met het zwarte plaatje dan he)
Wat ga je met het interieur doen? Komt toch hopelijk een bruin interieur in hé? Verder veel succes, gr ronnie (Ik heb trouwens nog voor een 1800 een s-demper te koop moet alleen een beetje gepoetst worden, maar voor een zacht prijsje stuur ik hem je wel op als je geïnteresseerd bent.)
|
|||
|
|||
heb je ook een foto van die einddemper?
Quote:
|
|
|||
|
|||
laag
hij is wat lager nu:
heb er een schroefset onder gezet vandaag! misschien nog even spelen met de verlaging. maar dat kan pas goed als de nieuwe velgen eronder zitten |
|
|||
|
|||
vandaag het dat geplakt...dambord style
wat vinden jullie ervan? heb ook maar meteen een mat look zonneband geplakt nog alles nog poetsen een aantal dingetjes afwerken en de verlaging nakijken. |
|
|||
|
|||
weet iemand ook of je beter blanke lak erover kunt doen? over het dak dan he!!
|
|
||||
|
||||
ziet er al veel beter uit nu ie verlaagt is
|
|
|||
|
|||
thank you! vind ikzelf ook
|
|
||||
|
||||
is zowel zwart als wit geplakt?? dan heeft blanke lak weinig zin lijkt me? als 1 van beiden geplakt is kan je wel vernissen/blank spuiten.. krijg je het mooi glad.
tis niet echt origineel maar het staat wel leuk dat dak.
|
|||
|
|||
@Tjaap:
ik heb zowel zwart als wit geplakt inderdaad. kan ik dan vernissen? of toch blanke lak? Vond het wel mooi inderdaad. Je hebt gelijk orgineel is anders... |
|
|||
|
|||
velgen
vandaag velgen gehaald..2 maanden oud met 195/50 banden. 2 banden zgan 2 banden aan vervangen toe. Geeft niet want wil voor toch 195/45 banden. Dus kwam goed uit. Prijs: 275 euro...goeie prijs voor een mooie velg
v.d. week voor 195/45 erop leggen en daarna onder de auto schroeven. hier wat foto's: |