![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geachte leute,
Na lange tijd met veel plezier bmw te hebben gereden moest er maar eens iets laags komen en met name iets wat mij minder vaak bij de benzine voorziening deed komen. En aangezien ik reeds lange tijd gecharmeerd was van VW heb ik maar een MK2 gekocht en dan ook nog eens een 1.3 met nz motor. Zo kocht ik hem, ![]() ![]() En zo is ie nu, ![]() ![]() ![]() ![]() Uiteraard moet er nog wel het een en ander gebeuren maar dat komt t.z.t. vast wel goed.... Last edited by masselink : 02-09-2008 at 12:17. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's werken niet................
|
||||
|
||||
![]() Masselink, tukker!
Ziet er echt heel erg gaaf uit! ![]() Bandjes zelf gekleurd of was dat al zo?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 02-09-2008 at 12:20. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg goed uit
![]() dakje vind ik vooral erg tof ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou alleen dat Opel teken even weghalen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm ik vind opel rijders pesten wel wat hebben maar goed het ding dondert er vanzelf wel een keer af.. Het is tenslotte opel dus dat zal wel wegrotten.
|
|
|||
|
|||
![]() net golfje kerel !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Leuk geworden zo. Had ook alleen dat opel teken eraf gehaald.
Je heet toevallig geen Roel van de voornaam? Heb bij ene Roel Masselink op school gezeten. Dacht dat hij ook uit Almelo kwam.
|
|||
|
|||
![]() van dit soort auto's hou ik, simpel een "beetje" lager en een paar leuke wielen
wat zijn de maten en merk eigenlijk van jou wielen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben ik de enige die die mistlamp veels en veels te groot vind?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet te groot ...1 te wijnig ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey mensen geen commentaar op mijn ene mistlamp
![]() Enne die wielen dat zijn ATF wielen in 7x15" met ET 37, geen idee hoe de wielen verder heten ik ben ze eigenlijk nog nooit tegen gekomen dus geen idee. Bedankt voor de leuke reacties... Last edited by masselink : 03-09-2008 at 11:06. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's in Eibergen geschoten?
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() echt heel vet!
|
|
||||
|
||||
![]() Blitse waag Masselink! Maar ff nog wat anders, ie zol is ff 'n betje bier regel'n hier! :P
|
||||
|
||||
![]() toppie! totally dig the style!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Foto's zijn idd in de omgeving Eibergen geschoten op de terug weg vanuit Dinxperlo wat overigens een fenomenale meeting was echt super spul gezien.
Blijft alleen jammer dat er meer kerels op af komen dan dames.. Enne nogmaals dank voor de leuke reacties! |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal mijn stijl! Verstraler is super zo!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dacht ik ook al. Is vooraan in Eibergen toch. Bij de brug daar in de buurt.