|
||||
|
||||
Hot rods/Muscle cars
zit hier een beetje te zoeken naar hot rods ter inspiratie voor de nieuwe look van de bus, kwam ik een paar leuke tegen die ik jullie niet wilde onthouden:
red steelies + white walls are the way to go
|
|||
|
|||
Hier staan ook soms leuke dingen tussen, zijn wel allemaal pickups.
http://www.sportruck.com/ |
|
||||
|
||||
het lijken wel looney toones auto`s...
|
|
||||
|
||||
moehahaha
|
|
||||
|
||||
Kijk ook maar eens op www.volksrods.com, die hebben ook leuke ideetjes
|
|
||||
|
||||
volksrods.com kende ik al. zit een beetje buiten de vw scene te zoeken voor wat inspiratie. mocht er nog iemand zijn die een fatsoenlijke hot rod winkel weet in nederland (liefst eentje met een site natuurlijk), dan hoor ik het graag
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
tering... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Christiaan, kijk maar eens bij de members rides bij de e |
|
||||
|
||||
Kheb je auto al gezien
|
|
||||
|
||||
een echte 'box on wheels'
ook wel appart cool! hmm, thurque thurt II's zouden toch wel cool staan onder mijn pickup fenderskirts aan de voorkant!! een nomad met de neus van een corvette!!
|
||||
|
||||
zitten hele leuke tussen zeg!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hotrods
hee Pim ben zelf ook een soort volksrod aan het bouwen.
Heb nog wel een inspiratie fotootje Last edited by Tjaap : 02-10-2004 at 16:24. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
je zou ook eens op www.hotrodscustomstuff.com kunnen kijken,daar zie je bij currentprojekts hoe ze die auto'sverbouwen.
|