|
||||
|
||||
Nieuwe daily voor Lars
Heb sinds zaterdag de oude polo van Arne over genomen (thansk.. ) om de golf weer rustig in de schuur te kunnen parkeren en is even goed na te denken wat we daar mee gaan doen...
Hij rijd erg lekker moet ik zeggen.... Hert is (zoals bekent) een 1.3i met een 5-bakje FF wat foto,s van Arne.... De wielen zijn al geruild voor een paar (clio) speedline's waar ik alleen nog geen foto's van heb, maar dat komt later.. To do; laatste stukje van de einddemper even lassen andere speakers erin (want 1tje kraak er een beetje) en lekker cruisen....!!! Laat maar horen Lars
|
||||
|
||||
Mooi ding hoor!
Speakertjes zijn niet veel meer waard idd, zijn nog originelen uit de Golf TD |
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, maar daar komem ook andee voor. Heb de demper al gelast
|
||||
|
||||
Heb hem al eens in het echt gezien en vond het toen wel een net ding.
Leuk! succes ermee.
|
||||
|
||||
erg nette polo zo op het eerste gezicht. 2f-jes zien er vanbuiten erg klein uit, maar vind het altijd wel lekker kroezen (ben 1.95m lang).
dus je bent nu van een golf 4 v5 naar een polo 1.3i gegaan? grtz.
|
||||
|
||||
Quote:
Op Marktplaats staat nog een set MBQuart DKE 108 te koop, voor 30 euro. Echt geen geld voor zo'n goede speaker. Heb ze momenteel zelf ook gemonteerd zitten en ze spelen echt super. |
|
|||
|
|||
Leuk ding,heb nog wel een setje rood/zwarte achter lapmen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou niet helemaal, ben van een Golf 4 V5 naar golf 5 1.6 FSI gegaan, deze is inmiddels ook verkocht en nu rijden we in een Golf 5 1.4 TSI.... De polo heb ik er bij omdat de golf MKII nu in de schuur staat....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klinkt goed, ben vandaag even opzoek geweest naar deze maat, maar is erg moeilijk aan te komen (of ik ben een klont en kan ze niet vinden...?) Ik ga meteen even kijken. thanx
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
aha oke dan verder niks mis mee hoor. grtz.
|
|||
|
|||
ff paar wieltjes en 8cm lager. heb een aantal polo.s euu versleten leuke auto en rijd goedkoop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil wel lager maar weet niet precies hoeveel, ik zat te denken aan 40mm...?