|
||||
|
||||
Schroefset vraag!
Ik heb nu 165 50 15 bandjes en de VMAXX schroefset maximaal naar beneden!
Maar voren krijg ik het niet laag genoeg! Achter kan ik hem perfect afstellen en heb ik nog ongeveer 1.5 cm schroefdraad over!!!! Iemand een idee/oplossing? Zelf dacht ik aan de hulpveren verwijderen, goed idee of niet?
|
||||
|
||||
ah dus daar zijn de wielen heen.
|
||||
|
||||
Quote:
Oude velgjes van jou?
|
||||
|
||||
nee zat erover te denken, en toen waren ze al verkocht
|
||||
|
||||
Hulpveren verwijderen zou ik niet doen.. ik heb eens met Jack's Jetta meegereden (die van de Nonsense Police Golf) zonder hulpveren: het zwabbert als een gek.. voelt echt niet tof...
Hij ging de hulpveren toen ook terugzetten, was overigens ook Vmaxx setje.
|
||||
|
||||
ohja, je zou "verlaagde veerschotels" kunnen proberen van bijv. Bonrath.
Scheelt weer iets van 10-15mm.
|
||||
|
||||
Heb je de bumpstops er nog tussenzitten?
Zo niet, dan zou ik die er even tussenuit trekken of inkorten. Waarschijnlijk zit je nu gewoon op je bumpstops. |
|
|||
|
|||
Toch maar het rode randje laten zitten, staat goed !
Denk ook dat je op de bumpstops zit, ff een paar cm eraf snijden met een stanleymes... |
|
||||
|
||||
Ja de bumpstops zitten er nog tussen.
Kun je die in zijn geheel weghalen of nog een stukje laten zitten?
|
||||
|
||||
Quote:
Verlaagde veerschotels helpt helaas niet bij een schroefset.... geld alleen wanneer je verlaagde veren op je originele poten zet.
|
||||
|
||||
en bij v-max is de bumpstop een cm of 2... dus valt er niet veel in te korten...
|
|
||||
|
||||
Bij mijn Supersport set en bij zo'n goedkoop geval van een vriend van me zaten er anders flinke bumpstops onder. (8 cm dik ofzo)
Ik gok erop dat je die er even tussenuit moet trekken |
|
|||
|
|||
Bij mijn vorige v-maxx look-alike waren ze ook zo'n 8-10cm.
Gewoon een paar cm er tussenuit snijden, kun je de veren laten zitten. |
|
||||
|
||||
En het rijdt ook een stuk comfortabeler, want hij veert dan weer op de veren ipv op de bumpstops
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd het is nu echt een kart! Bij elke kuil of hobbel kan ik weer een afspraak maken met de chiropractor. En dan merk je pas hoe slecht de wegen eigenlijk zijn!