|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp heeft niemand het gezien ???
En gaat iedereen ervan uit dat deze twee gasten het gedaan hebben,omdat ze de avond ervoor het met de mivw-leden aan de stok hadden en Emiel ze ervan beschuldigd ???? Als ze het gedaan hebben en iemand heeft het ze zien doen, dan ben ik het met de meeste en met Emiel hier eens. Zo nee of als Emiel zelf de conclusie trekt,.... tja dan .....????? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben op z'n minst de schijn tegen. En mensen die VW liefhebbers met MAGlite's bedreigen zit ik persoonlijk niet op te wachten op meetings. Met een beetje geluk komt de waarheid wel bovendrijven. De VW wereld is echt niet groot. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als ik het gezien had dan post ik hier geen topic maar hadden we het terplekke opgelost.
Ik weet uit ervaring dat er nooit wat gebeurt op Mania/vagfest ,zo af en toe een BBS dop weg maar geen kwade incidenten. Deze mensen gingen zoals Twan al zei direkt in de aanval ,Ik zeg altijd maar blaffende honden bijten niet maar je zal niet de eerste zijn die neer wordt gestoken door een dronken idioot. De hele houding en de manier hoe deze mensen zich gedroegen dit weekend zegt mij al genoeg,blijf lekker thuis en ga lekker knokken op een plein bij je in de buurt. Ik ga Gunther geen schade claim aan zijn broek hangen hier kan hij ook niets aan doen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar als deze mensen hier totaal niks mee te maken hebben ,laat ze dan maar reageren,dan praten we het wel uit via de PM. |
|
||||
|
||||
Voor een openbare lynch partij 'bedanken' we hier dan ook graag. Als deze mensen achterhaalt worden, en blijken hier niets mee van doen te hebben, dan zullen ze worden gezuiverd van alle blaam.. Geen getuigen = slechts vermoedens. Maar blijft het stil ( vw wereldje is soms kleiner dan je denkt ) dan mág je bijna wel aannemen dat het geen zuivere koffie is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap dat je (jullie) er goed van over de rooie zijn en terecht dat zou ik ook zijn. Ik zat zelf met mijn luie ballen op het strand van Mexico en heb vag-fest helaas moeten missen en kan zoals sommige andere waaronder Twan niet meepraten over hoe deze gasten waren. Het viel me alleen op dat iedereen zo maar van je aan neemt dat deze gasten het waren en dat iedereen het ook OK vind om iemand online hiervan te beschuldigen terwijl je niet zeker weet of ze het wel gedaan hebben. Om dan vervolgens te roepen dat ze dan maar hier moeten reageren als ze het niet gedaan hebben vind ik persoonlijk niet kunnen. Beetje Amerikaans idee: iemand beschuldigen en die moet vervolgens maar bewijzen dat ie onschuldig is. Dit is slechts mijn bescheiden mening Maar nogmaals ik snap heel goed dat je kwaad bent en ik hoop zelf zoiets nooit mee te moeten maken. Ik heb zelf ook enkel goede ervaringen met het bezoeken van meetings en mania in het bijzonder. Succes met het verhalen van de schade (verzekering mischien ??) En laten we hopen dat zulke gevallen niet vaker voorkomen op meetings. |
|
||||
|
||||
Kan bijna niet anders, we zagen ze nog over de brug wegrijden en ze waren nog 1 van de weinige aanwezigen op de camping om 16:15.
En er is een half uur voor dat wij het zooitje aantroffen nog iemand die bij ons stond bij onze tenten/spullen geweest en toen was er nog niets gebeurd. Eikels
|
||||
|
||||
En hun campingplek lag vol met lege bbq verpakkingen (plastic doosjes) welke ik verder op het lege camping terrein nergens heb gezien.
en heel toevallig lag onze partytent er ook vol mee! en we hebben veel gebbqt.. maar zeker niet van die pakketten!! Was trouwens wel een Kanon van een Barbeque zeg niet normaal Dit samen met het voorval s'avonds, de gebaren waar Emiel het al over had s'ochtends en wat Oliver hier boven schrijft en zo nog 10 dingen is dit voor mij bewijs genoeg dat die mensen het waren! Daar is geen twijfel over! Daar hoef ik ook niet over te discuseren! Twan |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet alleen emiel beschuldigt hun er van maar ook de andere 15 mensen die erbij waren!! Quote:
En waarom zou ik er niet over kunnen mee praten?? het waren ook mijn spullen welke vernield zijn en ook ik was erbij!! Last edited by classicline : 22-08-2008 at 00:19. |
|
||||
|
||||
Lekker dan, we zijn rond half 4 komen opruimen maar hebben niks abnormaals gezien. Camping was tegen die tijd ook aardig leeg.
Schadeclaim heeft toch geen zin, lees de kleine letters er maar eens op na.
|
|||
|
|||
Bij ons is er een tent gestolen en 3 vissersstoelen ,was ook tegen late namiddag.
Jammer dat anderen geen respect hebben voor eigendommen van anderen. Misschien zelfde types misschien vrienden,misschien wel der gunther zelf haha maar als je nul getuigen hebt kan je eigenlijk niks doen en iemand "vals" beschuldigen kan leiden tot situaties. Hopelijk lost het zichzelf op...
|
||||
|
||||
Quote:
Zo bedoelde ik het ook niet, maar ze zouden op zijn minst op de hoogte moeten worden gebracht van wat zich er allemaal afgespeeld heeft, zodat ze wellicht bepaalde (algemene) maatregelen kunnen treffen om te voorkomen dat dit soort praktijken zich in toekomst vaker voor gaan doen, als zij dat nodig achten. (ik heb dan het ook niet over specifieke represailles tegen de eigenaren van de gefotografeerde audi's, maar meer in zijn algemeenheid) Last edited by Marcski : 22-08-2008 at 09:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo bedoelde ik het niet Twan.Ik bedoelde dat ik er niet overmee kan praten omdat ik er niet bij was maar jij zelf en Emiel en 15 anderen gezien jullie ervaringen met deze gasten wel. Maar goed het is allemaal al vervelend genoeg voor diegene die het hebben moeten ondervinden en ik stop dan ook van mijn kant met deze discussie. Ik wilde alleen mijn mening geven op bovenstaande en deze wordt door de meeste niet gedeeld maar wel gerespecteerd en daar is een forum uiteindelijk voor. Nogmaals van mijn kant veel succes met het verhalen van de schade bij jullie verzekering en hopelijk is dit een incident. ps Twan ik heb je nog een pm gestuurd ivm het kleppendeksel. |
|
||||
|
||||
|