|
||||
|
||||
Quote:
Is een moeilijke kleur om te spuiten.Is in ieder geval niet gewoon een basiskleur. Staat niet mooi op een kever oogt te modern vind ik. michael
|
||||
|
||||
Hey Tinus updateje!!! Altijd goed maar das wel heel mooi dat hij toch gespoten word!!! Kanpt de kever toch echt wel van op! Wel lekker z'n meevaller met de plaatwerker!
Ik kom wel weer op een zaterdagje langs om te kijken hoe het vorderd. Gr Tieske
|
||||
|
||||
En hoe staat de vooruitgang van de kever?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hee!
Leuk dat je informeert. Laatste tijd rustig lekker iedere zaterdag met m'n strak-maak-mannetje eraan bezig geweest. Hij is bijna klaar voor de spuitplamuur! Deze week stond in het teken om de bumpers te fitten en dan eventueel nog wat plamuur aanbrengen om het geheel vloeiend in elkaar te laten lopen. Nou... dat viel nog niet mee... Volgende week weer verder om de spatborden te bekijken dat ze passen. Heel gek! de originele passen voor geen meter, de nieuwe passen als een handschoentje (like a glove!) Althans, met ruimer maken van de pasgaten dan! Hier de foto's Ach, het begint al meer op een kever te lijken zo met spatborden! Nog even foto'tje uit de oude doos.... (3/4 jaar oud of zo..) wat ben ik toch blij met m'n wieltjes! Last edited by martijnvanderh : 19-10-2008 at 19:45. |
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit ja ben benieuwd na het eind resultaat, ga zo door , gr ronnie
|
||||
|
||||
wat voor bandenmaat heb jij er eigenlijk voorop zitten?
|
||||
|
||||
hou er rekening mee dat het zwart op de spatborden transportlak is en er volledig afgeschuurd moet worden.Dit omdat de hechting van deze lak slecht is en problemen kan geven als de koets gespoten wordt.
Michael
|
||||
|
||||
@ Levis: Smart bandjes 145-65 geloof ik? why?
@ Micheal: Bedankt voor de tip! ga er zeker nog even met het machientje over heen! |
|
||||
|
||||
ziet er lekker strak uit martijn!
ik ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
|||
|
|||
gaaf
besefte me net ineens dat jij de oude eigenaar of broer van en oude eigenaar van mijn polotje bent en je dus ook een keer bij mij langs bent gekomen voor deurpanelen en zijruitjes voor de polo appart is ook dat het puchje van je broertje (die nu dus als daily in mijn oude muisgrijze ratgolf rijd) een voorbeeld was voor mijn puchje.. maar ja ziet er naar uit dat het helemaal goed komt met je kever echt gaaf.. |
|
||||
|
||||
Klopt helemaal!
Mijn broer(tje) rijd nu in jouw oude grijze golf rond idd. En ik ben met jouw polo die toen van mij was de panelen en ramen op komen halen idd! Kleine wereld he... Hoe is het met de polo? Show eens paar pics van je puch dan.. |
|
|||
|
|||
puch is een gevalletje nog lang niet af en de polo is echt lekker rijden hoor.. lekker zuinig dus ideaal als daily
komt nog wel een kevertje naast hoop zeer binnenkort |
|
||||
|
||||
Voortgang: Schiet al lekker op!
De eindspuit had er goede hoop in. Scheelt ook weer! Zijn nu alles aan het proef-fitten, wat nog niet meevalt. Zo hoort het te zitten: Zo zit het! op het eerste oog wel ok Zo zit het slot... Linkerkant wel ok.. Rechts zit echt knudde. ik snap er niets van... Wie weet wat er aan de hand is? |
|
||||
|
||||
MIsschien toch verder scharnoiertjes afstellen, ben er zelf ook mee bezig en valt serieus tegen om eerlijk te zijn.
|
||||
|
||||
Ziet het er bij jou ook zo uit?
|
|
||||
|
||||
je kan hem inderdaad afstellen, maar zal het niet aan de klep liggen, misschien is die krom.
de klep moet mooi aansluiten
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het bij mij nog iets meer, maar ik ben zo stom geweest om hem van te voren nie te passen, ik ga er morgen maar eens mee verder.
|
||||
|
||||
Volgens mij een kwestie van stellen, óf het kan zijn dat die beugels krom zijn..? Ik heb er bij mijn kever niet zo'n problemen mee gehad (qua afstellen), maar die ga ik nog krijgen omdat die veer nog gemonteerd moet worden
|
||||
|
||||
Quote:
Oei, das zeker minder. Niet bang voor het spuitwerk? Ps. fotootje? |
|
||||
|
||||
hey
ik zie dat je nog steek 4x130 hebt, zou je geen steek 5x205 willen hebben? ik heb namelijk het één en ander te koop om alles om te bouwen naar 5x205. groeten