#121
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, gediskwalidinges, was geen ovaal , en ik rij er elke dag wel 50 (km)
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 08-08-2008 at 19:53. |
#122
|
||||
|
||||
Deze week bedacht ik me ineens dat de dynamo die ik nu gebruik van mijn 1500 enkelpoorts blokje kwam, dit opzich is geen probleem maar ook de ventilator zat origineel op dat blok (een smalle dus).
Dus de ventilator maar even vervangen voor een brede, gelaste en gebalaceerde versie. omdat ik geen koptemperatuur meet, merk en zie ik geen verschil maar dit zal er zeker zijn. Gr, paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#123
|
||||
|
||||
Tis weer even geleden, maar ik ben nog met regelmaat aan de ovaal aan het knoeien.
Momenteel heb ik het achterpanser project weer opgepakt, de nieuwe sukken zitten er helemaal in en het paneel is geheel kaal geschuurd. binnenkort ga ik het strak zetten met lood (fotos volgen). De weerstanden die ik voor de ruitenwissers en pijlpinkers had besteld zijn binnen, ik heb van een oude printplaat 2 koellichamen gesloopt en hierop heb ik de weerstanden gemonteerd, de ruitenwisser weerstand is al gemonteerd en werkt prima. Vandaag mijn motorfies knippers gemonteerd, de knipperlichen die boven op he spatbord zitten gaan er nog vanaf. Deze led knipperlichten zijn wit en wanneer je ze aanzet lichten ze oranje op. Ook heb ik ondertussen lak besteld, zodra ale stukken gelast zijn gaan we hem spuiten. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 27-08-2008 at 21:01. |
#124
|
||||
|
||||
Puik weggewerkt die lampies!
Nice timing op die laatste foto.
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#125
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, ik ben er ook wel content mee.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#126
|
||||
|
||||
Zo, de grote, te jonge, knippers zijn er ook af
Ik ben tevreden, maar foto's zijn altijd mooier dan in het echie. voordat we hem gaan spuiten, ga ik o.a dit nog even strak zetten.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 30-08-2008 at 20:53. |
#127
|
||||
|
||||
heb je de achterste fuchsen er inmiidels ook al opzitten?
mooi bedacht die knippers achter die roosters trouwens.. |
#128
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, deze velgen (4stuks) zijn geleend. Mijn velgen (de 4,5jes) had ik terug gestuurd naar het bedrijf dat ze had gespoten, en ondertussen ben ik met hem in onderhandeling of ze weer terug gaan of dat we het anders oplossen Dus, mijn eigen velgen zijn nog niet klaar.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#129
|
||||
|
||||
van de week heb ik het aangedurft de treeplanken te demonteren.
Ookal weet je eigenlijk daar rottigheid tegen te komen, stiekem hoop je altijd dat jou kever gespaart is gebleven. Maar helaas, ook die van mij heeft nieuwe dorpels nodig. Ook is vandaag mijn straalkastje binnen gekomen, kan ik mijn kleine onderdeeltjes netjes maken.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#130
|
||||
|
||||
Zoals al eerder gemeld heeft het bedrijf dat mijn velgen gespoten heeft me behoorlijk teleurgesteld.
Dus ben ik zelf aan het monnikenwerk begonnen. Een vlakje heb ik geschuurd, het overige is het resultaat van het spuiten met een tuinslang na slecht lakwerk Ik probeer het al eerder gepolijste gedeelte niet te raken met schuren. Doormiddel van afplakken lijkt dit aardig te lukken Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 04-09-2008 at 20:39. |
#131
|
||||
|
||||
wat is een goeie primer voor deze velgen?
|
#132
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas heb ik hier op dit moment nog geen antwoord op. De man die ze voor mij zou spuiten (officieel bedrijf, gespecialiseerd in fuchs velgen) had onder de zwarte lak niets zitten, het gepolijst materiaal was niet eens geschuurd
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#133
|
||||
|
||||
dat gaat inderdaad niet werken....
misschien dat iemand hier er antwoord op heeft, anders zal ik wel eens vragen. |
#134
|
||||
|
||||
Quote:
Das wel redelijk schraal van die vent op zulke velgen
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#135
|
||||
|
||||
Tijd om het hier ook weer eens af te stoffen.
Er is weer het een en ander gebeurt. Eindelijk tijd gehad voor het achterpaneel. Omdat het nogal warm kan worden, heb ik hier gekozen voor tin ipv. plamuur. Zo is het geworden (spuitplamuur) dit is allemaal zo begonnen;
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 22-10-2008 at 21:09. |
#136
|
||||
|
||||
Toen het achtepaneel klaar was, was het tijd voor de volgende stap; de deuren.
Ik heb een prima bestuurdersdeur gekocht en kreeg er een slechte bijreidersdeur bij. ik heb toen maar besloten om de 2e deur te restaureren door de onderkant en complete buitenkant te vervangen. met passen en meten is al veel tijd versleten.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 22-10-2008 at 20:40. |
#137
|
||||
|
||||
Maar dan heb je ook wat, ziet er goed uit.
(Volgens mij heb je van die vertinfoto's de thumbnails ipv de daadwerkelijke foto's gepost?) |
#138
|
||||
|
||||
Quote:
thanks. van die fotos kan wel kloppen, zal eens kijken of ik het kan herstellen.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#139
|
||||
|
||||
Tijdje terug de geleende fuchsen terug gegeven, en de auto weer omgebouwd naar 5*205 dmv. adapters.
Zo kan ik de winter doorkomen.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#140
|
||||
|
||||
Nadat ik laatst wat problemen had met het bijladen van de accu, ben ik de oorzaak eens gaan zoeken.
Nu bleek dat ik een krukas poelie gemonteerd had voor porsche koeling (te klein) hierdoor draaid de dynamo en koelvin te langzaam. Dus de juiste poelie van CSP gemonteerd. Hier is het verschil in diameter goed te zien. Nu nog een nieuwe accu, dan is dat ook weer opgelost
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |