|
|||
|
|||
ErwinZ Polo 6n2
Hallo,
Ik ben Erwin Zweers, ik kom uit Lochem, ben inmiddels 19 jaar oud en ik verdien mijn geld als constructiebankwerker/lasser. Ik ben nog niet zo heel bekend hier, ook al is dit al mijn 2e volkswagen die hier te zien is Mijn vorige auto; http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=madison Deze wordt als het goed is volgende week opgehaald. Mijn nieuwe auto: Een zilvergrijze polo 1.4 16v uit 2001 met 101xxx km op de klok Opties: Leren stuur Elektrische ramen etc. De eerste dingen die ik heb veranderd zijn een kortere antenne en een gti grille. Verdere plannen zijn: Letters van de achterklep Schroefset Dikke wielen Gti onderlip Deukje in linkerachterscherm er uit laten halen Xenon 4300K
'04 Seat Leon Topsport TDI Last edited by ErwinZ : 02-08-2008 at 16:00. |
|
|||
|
|||
Zo, even uit het stof halen
Dit is er ondertussen veranderd: Letters/cijfers van de achterklep. Kamei armsteun. Gti onderlip. Andere wissers. TT pedalen. Nieuwe radio. Andere wielen. Schroefset er onder. De mercedes wielen moeten nog goed gepoetst worden, dan kunnen die er ook onder. Heb ook gti roosters voor in de bumper. De buitenste 2 zitten er al in, middelste moet nog. En er zitten nieuwe zwarte velours matten in.
|
||||
|
||||
goed bezig, mooie wielen!
|
||||
|
||||
Netjes zo,
Gooi snel die wielen eronder en pic's maken
|
|||
|
|||
Jaja ik weet het
Maar ik moet eerst nog iets om m'n velgen sneller te poetsen. Ze zijn hoogglans verdicht maar op 't moment redelijk dof
|
|||
|
|||
ziet er goed uit, ben benieuwd naar de wielen.
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die dachten nu de Benz wielen er onder te zien; helaas
Had laatst een glazen ruitenwisserafdekdopje (leuk voor scrabble ) besteld. Ik heb 'm eergisteren binnen gekregen en er maar meteen in gezet. Ook laatst een leuk stickertje geplakt. Vanmiddag op de sloop even een zwarte binnenspiegel van een 6n wezen halen. Toch wat mooier dan zo'n grijze. Ook nog een andere sticker geplakt die ik nog van m'n golf had. En verder nog wat foto's gemaakt De Mercedes wielen blijven nog even staan waar ze staan. Mijn broer heeft namelijk pas de sleutel van z'n nieuwe huis gekregen, dus daar ben ik op het moment veel. En ik ga vrijdag op vakantie naar Kreta Dus dat duurt nog even
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
glazen ruitenwisserafdekdopje
Quote:
Hoi Erwin, ik heb een vraagje aan jou waar heb je die glazen ruitenwisserafdekdopje gekocht ben ik namelijk ook naar op zoek. MVG MArtijn |
|
||||
|
||||
Staat netjes Erwin! enne Happy birthday :P |
|
|||
|
|||
Hehe thnx Machiel!
Quote:
Hey, Ik weet niet of je op het polo forum zit? Anders moet je je daar ff aanmelden. http://www.vwpolo.nl/forum/index.php?showtopic=10411
|
|||
|
|||
Nog wat foto's
|
||||
|
||||
Leuk karretje..schroefsetje alleen al verricht al wonderen!
|
||||
|
||||
leuke polo!!! Wielen staan erg goed, zou alleen toch nog ietsje lager schroeven
|
|||
|
|||
Een schroefset doet idd een heleboel
Ja hij mag idd nog iets lager, ik weet het. Maar dan zullen eerst de wielkasten gerolt moeten worden want hij raakt 'm nu al af en toe, hehe Toch lijkt ie in 't echt lager
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben er ook naar opzoek, linkje? (ben geen lid van polo forum) |
|
||||
|
||||
Hij is netjes Erwin! Al zouden de Centra's hem ook dik staan!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is de link. Moet je even lid worden daar, anders kun je 't niet zien Quote:
Thnx! Hehe, ja ik weet 't Maar 2 setjes wielen is me nu even wat te veel
|
|||
|
|||
Heb nieuwe naafkapjes besteld, deze zijn morgen of overmorgen binnen als het goed is.
Had laatst ook nog een bra besteld, gewoon om te kijken hoe 't staat. Maar ik weet nog niet wat ik er van vind. Heb 'm er zo straks maar even op gezet. En even de auto gewassen + velgen beetje gepoetst. En nee, ik krijg de bra er niet strakker op Verder verwacht ik deze week nog een Wiechers veerpootbrug binnen te krijgen.
|
||||
|
||||
ik vind die bra echt geen porum! sorry, niet mijn smaak.
maar wel gewoon praktisch als je bijv. veel snelweg rijd. die 8lochs staan em echt goed, welke maten hebben die velgen?