|
||||
|
||||
mischa's jetta mk1/nwe foto's!
ik had mij al voorgesteld , maar zie aan alle kanten dat hier de projekten lopen
dus bij deze hou ik hier het projekt-topic bij gaat dus om een jetta1 van maart 1983 kleur :wit motor: 1.5jb met een handgeschakelde 5bak bij aankoop was de auto al wat aan gepast: oa verlagingset 80-60(volgens de papieren) mattig velgen 13inch met 185-60-13 en alle knippers gesmoked,bumpers in kleur en spiegels en verbreders foto's bij aankoop: nu de toekomst plannen: 15inch met 165-45-15(done) schroefset lampen origineel(done) witte knippers chrome accenten door de gehele auto zwarte bumpers,spiegels,en verbreders bra nwe einddemper(done gillet powersound onderweg via e-bay.de) spucknapfstuur of een houten en vast nog wel meer foto's nu: Last edited by mischatdi : 06-09-2008 at 10:11. Reason: update |
|
|||
|
|||
Mooie Jetta! Wordt met je plannen een strakke wagen! Ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Een nieuw kenteken op een oud beestje
Die wielen die je er nu onder hebt staan hem eigenlijk wel heel goed, mooi bandje.. Verder komt ie er al een stuk beter uit te zien, mooie jetta hoor Veel plezier ermee!!
|
|||
|
|||
Mooie jetta !! Ik zou er nog zwarte bumpers op zetten, mits dat goed staat natuurlijk
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik die bumpers en spiegels wit laten! Weer eens wat anders en ik vind het best chique staan. Staal staat hem ook goed!
|
||||
|
||||
Quote:
mijn ergernis is dat ze bagger gespoten zijn vandaar dat ik dan weer kies voor origineel en voor die gene die vallen over het kenteken... dat is niet anders helaas zijn nederlanders 9 van de 10 keer niet zo zuinig op de auto's als de duitsers vandaar dat ik een duitser heb en als je hem in real live ziet dan snap je ook waarom en in deze staat moet je hier de hoofdprijs betalen dus dan neem ik zo'n nieuw kenteken voor lief..de auto word er niet minder van |
|
|||
|
|||
mooie jetta en de stalen wieltjes staan hem ook goed
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ligt natuurlijk ook aan de verkoopaantallen in het verleden .. in Duitsland hebben veel meer van zulke auto's rond gereden dan hier in Nederland. Vanzelfsprekend blijven er dan ook in verhouding meer van die wagens over die in nette staat verkeren ..
|
|||
|
|||
Wow,
dit is echt een strakke bak. Ik ben geen Jetta freak ofzo maar dit is echt een mooie auto!! Succes ermee |
|
|||
|
|||
zeer mooie jetta hoor, een beige interieur zie ik ook
en ook dat roostertje voor aan de zijruiten, very retro, iemand een idee waar je dat nog kan vinden? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb ze uit een dierenwinkel |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, enig om te lezen Blijf een jetta toch ook wel geinig vinden, zeker als ik 'n auto als die van jou zie!
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou persoonlijk dan ze opnieuw spuiten, je bent nu in rap tempo alles wat hem opvallend maakt eraf aan het halen. op de wielen na kan ik de rest van de plannen niet echt waarderen. ik vond hem juist zo leuk.
|
|||
|
|||
Mooie Jetta, wielen zijn een hele vooruitgang !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, dat witte zou ik zo laten, nu heb je iets bijzonders. Wel mooi apparaat trouwens.
|
||||
|
||||
bijzonder is niet altijd mooi .. ik zou de spiegels, bumpers en wiellijsten ook zeker vervangen voor zwarte!
leuk apparaat verder.. dat was ik nog vergeten te melden
|
|||
|
|||
Bah, die witte accenten moet je echt laten hoor! Dat maakt deze auto juist zo mooi.
Je kunt deze Jetta vergelijken met een witte Golf Pirelli GTI: alle accenten wit, ipv zwart. Persoonlijk vind ik dat niet mooi bij een GTI, maar bij deze Jetta wordt het juist veel mooier als origineel! Wat mij betreft laten zitten dus |
|
||||
|
||||
Mooie Jetta, zeker houden zoals ie nu is. Echt gaaf nu
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien de minderheid, maar ik ben t met je eens Of de zwarte stripings eraf halen... |