![]() |
|
|||
|
|||
![]() Binnenkort ( week of 2) staat de lege kas van mijn '78er te koop, deuren, kofferklep, motorkap en getint glas rondom bijft erop...
Interieur zit er sowieso niet meer in en mechaniek wordt er volledig uitgehaald (als donor voor mijn caddy) Waterbak is er door vorige eigenaar uitgeslepen, achterlichten vervangen door model 81-83(hier is dus werk aan, slecht werk) wielbogen moeten ,wegens een slechte poging van vorige eigenaar om deze te verbreden met silicone, ook hersteld worden. Frame op zicht is hard en deuren ed tonen geen rot/roest. Belgische gelijkvormigheidsattest is erbij. Misschien ideaal als donor, rat of racer... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: 175euro Misschien zet ik dan ook de complete achteras met schijfremmen, die van een scirocco 16v komt en de H&R verstelbare raceophanging (nieuwprijs 1100euro) en eventueel wat kleine delen te koop.De vraagprijs hiervoor volgt. bij eventuele interesse of vragen pm maar Last edited by Gio695 : 25-07-2008 at 09:58. |
|
||||
|
||||
![]() je foto's doen het niet..
en (vraag)prijs is hier verplicht... |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe deze eruit ziet..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hopelijk kunnen jullie de foto's nu zien... Zouden deze nog steeds niet zichtbaar zijn kunnen jullie altijd via deze link: Golf '78 Heb hier boven ook een vraagprijs bij gezet, sorry, wist niet dat het verplicht was! bij vragen: pm Last edited by Gio695 : 25-07-2008 at 19:45. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben eventueel ook bereid deze te ruilen tegen een fatsoenlijk setje sportstoeltjes (zonder gaten/scheuren en liefst ook bijpassende deurpanelen, zonder luidsprekergaten) die in mijn caddy1 passen. Zoals GTI stoeltjes bijv.
|