|
||||
|
||||
Jetta 1 sloper, velgen, interieur, kever en veel meer
De bezem gaat er eens flink doorheen. Daardoor te koop aangeboden.
Allereerst heb ik een Jetta MK1 1,5JB 4 deurs staan voor de sloop. De motor, linkse voordeur en nog wat dingen worden gebruikt, de rest kan/gaat weg. Wat compleet kaas is, is het interieur (stoelen en bank met name), achterklep en voorspatborden. Goed te gebruiken; Compleet dashboard; 50 euro rechtse voordeur; 50 euro kabelboom; t.e.a.b. complete inhoud van de achterdeuren (ramen, panelen etc).; 40 euro voorfront (koplampen, grill en lijsten); 100 euro compleet set sierlijsten voor 4-deurs, zwart; 40 euro Diverse 13 inch stalen velgen, 10 stuks uit m'n hoofd. 6x met 165/80, 4x zonder banden (kan eventueel 4x 175/70 bijgekocht worden). Dit model; . Prijs: 15,00 euro per velg/band. 2 originele stalen Kever velgen. Maten; 4x130, 15x5,5inch, ET moet ik nakijken. Twee goede banden; 205/65. Prijs: 100,00 euro samen. Achterste velg. Op de foto 185/65, maar gaat om het idee. Voor vragen en info; PM. Bieden; mogelijk Groeten, Gijs
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 22-11-2008 at 19:40. |
|
||||
|
||||
ondanks je aangeeft dat het interieur van de Jetta mk1 echt kaas is :P heb ik toch stiekem interesse, heb je misschien een fotootje?
|
||||
|
||||
Ik zal er van de week even een foto van nemen.
Sebring velgen gereserveerd.
|
|||
|
|||
bumpers netjes?
zo ja verkocht |
|
|||
|
|||
foto'tje van het golf interieur
|
|
||||
|
||||
Quote:
graag en tevens een kickje voor je topic
|
||||
|
||||
Foto's toegevoegd. Jammergenoeg nog niet van de velgen en Golf interieur, maar daar waar dat spul ligt kom ik morgen
Btw ParaBid, ben vergeten een detail foto te nemen van het kaas-interieur. Dit probeer ik alsnog te doen van de week.
|
||||
|
||||
Gijs, zijn de mistlampen onder die bumper heel? zo ja, kosda?
|
||||
|
||||
Eentje is zowiezo heel, andere mist volgens mij alleen maar een schroefje. Zal ik ze meenemen naar VAG-Fest?
|
|||
|
|||
Is de achterbumper met trekhaak los te koop?
En heb je nog een werkende achterruitverwarming knop? (zoja, wat moet die kosten incl opsturen?) Groeten Jerome |
|
||||
|
||||
Quote:
ja gaarne, doe maar prijsje over PM.
|
||||
|
||||
Biede PM
|
|||
|
|||
hey,
Die chrome binnenarmsteunen heb je die 2? En die stukjes deurbekleding boven de deurpanelen zelf, heb je die ook 2? mvrg niels |
|
||||
|
||||
Nee, en nee.. Het zwarte deurpaneel op de foto is nog van de Caddy. Die deur komt van de Caddy, maar had de inhoud nog niet overgezet.
|
||||
|
||||
Quote:
oke is goed ik merk het wel als er nieuwe foto's zijn. had ik alleen een vraagje dat Jetta plaatje in de middenconsole is die zwart en verkoop je die ook los? zoja interesse
|
||||
|
||||
hey
ik heb je linkske dus gevonden hé dan ziet mijn jettake der toch iets beter uit hé (als ie gepoetst is ) kan er niets van gebruiken maar zou wel ééns fotoke willen van die mega kitchi zebrastriped zetelovertrekken greetz Ronald |
|
||||
|
||||
ik heb wel belang bij de verbreders en logo van de gril eventueel de hele gril maar gaat me om de logo pm je prijs maar
|
|
|||
|
|||
ik heb wel interesse in de spatbordverbreders en de achterlichten mits ze in goede staat zijn
PM me maar voor een prijs |
|
||||
|
||||
ik wacht nog steeds op een pm
|
|
||||
|
||||
Sorry, door drukte is het erbij ingeschoten...
Spatbord verbreders zijn achter vastgeschroeft, dus niet mooi meer. Achterlichten is ook niet veel meer. De unit is wel goed, glas is niet mooi meer. Dit alles is uiteraard ook te koop, maar verwacht er niet te veel van. @ Mischa; ik weet niet zeker of Ivo het logo nog nodig heeft, van z'n golf was namelijk een pinnetje afgebroken.. Ik zal het navragen. Het kan zijn dat ik de komende twee weken niet snel reageer ivm drukte. Ik probeer zsm te reageren, dus stel je vragen gewoon via PM of in dit topic.