![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ze allebei al redelijk ver verneukt zijn en er niet veel leuke originele '84er dingen meer op zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() die duitser is cool
|
||||
|
||||
![]() Die nederlandse lijkt me omgekat. Klopt werkelijk helemaal niks meer van, zelfs de stuurkolom + hendels zijn nieuw type.
|
|
|||
|
|||
![]() Is geloof ik ook omgekat, zie je aan die "inkeeping" links & rechts onder de achterlichten.
Correct me if i'm wrong ![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap dat dan niet, waarom kat je zo'n ding over naar een nieuw type, als mensen er een beetje verstand van hebben zien ze dat meteen.
|
|
||||
|
||||
![]() mja, er zijn genoeg mensen die er geen verstand van hebben. mijn eerste vw was ook een 10 Miljoenen editie met een kenteken van 1986, klopte ook niks van, maar had ik toen niet door :P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You're wrong. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dacht dus dat ik eens gelijk had:P MAar als ik me niet vergis heeft het 1ste type Mk2 deze inhammen of hoe je het wil noemen niet.. En meen dat dat ook een van dingen was waaraan men herkende dat de witte GTI van vinnietuning geen 84-er was maar was omgekat??
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Die laatste klopt werkelijk geen reet van
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ging over de uitsparing van de uitlaat; vanaf 1985 is deze groter bij de GTI, en bij de zwakker gemotoriseerde Golfen kun je deze vergroten door een voorgestanst stuk eruit te zagen. Golfjes van bouwjaar 1984 hebben slechts een uitsparing voor een enkele pijp (de GTI's van dit bouwjaar hebben ook een enkel eindstuk).