|
|||
|
|||
golf 1 1979 20v turbo
Merk :
VW Golf 1 Motor : - Cupra 1800cc 20v turbo UK version - REVO SPS3 software upgrade 213 pk - Upgrade N75 valve - Forge diverter valve - Upgrade intercooler - Extra oliekoeler & ventilator - Waterkoeling turbo - 63,5 mm inox uitlaatlijn met catalysator - G60 5-bak met kabelschakeling – ultra shifter - Electronisch SperDifferentieel en uitschakelbare Tractiecontrole (TCS) Velgen en banden : - Porsche C2 in 7 en 8x16” ET52 (zwart gelakte centers, hoogglansgepolierde randen) - 195/40/16 Dunlop SP9000 rondom - Adapters H&R 25mm Ophanging : - Upgrade ophanging naar Golf II vooraan - kw schroefset hardheid verstelbaar - Upgrade anti-rolstangen voor en achter - Doorlassen aan de veerpoten - Complete kit Powerflex bushings rondom - Compleet remsysteem Ibiza Cupra met ABS (280mm vooraan) - Stahlflex remleidingen rondom Exterieur : - Porsche alu klinken - Chrome buitenspiegel - Chrome bumpers - Donkere achterlichten - Witte knipperlichten vooraan - Heldere koplampen - Chrome lijsten - chrome wissers Interieur : - Full Maxi ASD kooi FIA 2004 gekeurd - 91er cabrio dash met ingewerkte Cupra instrumenten (UK miles/km aanduiding) - Cupra bedieningen, schakelaars, canbus, diagnosepoort, kabelboom,… - Transponder/elektrische ruiten/centrale deurvergrendeling/… - Ultra Shifter op maat - Recaro’s Sportline (Synthetic suede black – jersey grey) + onderstellen - Schroth “limited silver edition” met auto-locks - Batterij/compressor/electromagneetkleppen/lock-sensors in reservewieluitsparing Vaste prijs 11000 euro voor meer info 0630070426 Last edited by mbijsterbosch : 05-08-2008 at 20:58. |
|
|||
|
|||
foto sssss pleas!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke ik had die andere namelijk wel gezien op marktplaats! met die 20vt der in!
|
|
||||
|
||||
nogsteeds op belgisch kenteken.?
|
|||
|
|||
Is het erg veel werk om hem op NL kenteken te krijgen??
|
|
|||
|
|||
is een nederlandse auto geweest als ik het me goed herinner.
daarna naar belgie uitgevoerd en 20vt ingelegd. dus moet makkelijk op nl platen te zetten zijn als dat al niet gebeurd is. aan de techniek en ombouw zal het niet liggen bij deze auto
|
|||
|
|||
Quote:
auto staat op nl kenteken en de reden van verkoop kan geen stalling vinden. Techniek en ombouw is niet op bezuinigd. |
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zorg es voor foto's want de advertentie werkt niet en voor 10.000 euro verwacht ik minimaal een paar fatsoenlijke foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is de mp adv van hem: www.marktplaats.nl Advertentienr.:198348126
|
|||
|
|||
|