|
||||
|
||||
Gespot
zondag op de a12, chris in zijn witte(/zwarte) golf 2, vlak voor Arnhem, richting Arnhem. Zelf kwam ik van schiphol af, was onderweg even een rookpauze aan het maken (had de volvo v40 van mijn ouders mee) toen ik de a12 weer op wilde rijden kwam chris langs hobbelen met een paar man erin
|
||||
|
||||
Afgelopen donderdag een lichtbruine Jetta 1 met Pirelli's, stond geparkeerd langs de doorgaande weg net voor Leersum (volgens mij Leersum, ik rijd er wel vaker, maar let nooit echt op waar ik ben onderweg )
|
||||
|
||||
Zweiter vanochtend op de A7. Had het vrij laat in de gaten, je haalde me voor de Shell al in en zag het pas voor Heerenveen...
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, heb je nog voorbij zien komen. Een maal stond ik boven op het parkeerdek, en kwam je met twee kerels onderlangs lopen. Een tweede keer liep je aan de frietenkraam voorbij met je zoon. Beide keren geroepen, beide keren liep je voorbij... Wie wou wie nou niet zien.
|
|||
|
|||
gespot omgeving bergeijk ;
zilveren golf 2 met porsche velgen zag er echt goed uit misschien een bekende van hier ? Grtz |
|
|||
|
|||
zondag in Ternaard zag ik die groene golf 1 op bbs'en staan het was volgens mij diezelfde die vorig jaar op de meeting in burgum in de manege stond. mooie wagen is het echt.
gr oebele
|
||||
|
||||
bartez vanmiddag in de garage van zijlstra ...... met de rode golf!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Yepzz, dat is em. |
|
||||
|
||||
tijdje terug alweer maar jah....
Groen/bruine kever met doorgetrokken zonneklep op de a28 tussen meppel en zuidwolde richting hoogeveen |
|
||||
|
||||
RickGT bij de McDonalds met verschillende velgen onder de Jetta
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal, klote ding wou niet echt me helpen. Altijd handig die Zijlstra`s |
|
||||
|
||||
Gisteravond bij mij in de (Dorps-)straat (Zwaagwesteinde):
-een onhurig lage dragongreen Golf III TDI met schuifkanteldak op volgepolijste MB-wielen. Erg mooie verschijning! Bekend bij iemand?
|
|||
|
|||
afgelopen week elke ochtend gespot in leeuwarden..
erg mooie jetta, misschien van een bekende hier? |
|
|||
|
|||
Quote:
woont daar in de flat ....volgens mij niet actief hier |
|
|||
|
|||
Quote:
goed gezien je volvo ziet er ook goed uit
|
||||
|
||||
Gespot in Rome afgelopen week tijdens onze vakantie.
Een Golf GTI met Pirelli velgen en verder orgineel (op de aero-twin ruitenlappers na dan) Volgens mij een van de eerste. Aangezien we hier ook genoeg Belgische VW liefhebbers hebben hier... misschien een bekende???
|
|||
|
|||
vandaag in haastrecht een golf 1 pirelli gespot !
bekende van hier misschien ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Vandaag weer GI-BOB gespot in Wageningen bij de Oude Tol, bloemetjes kopen met ze vrouwtje...
Ik reed zelf in die Daihatsu Rocky (die terrein wagen met dikke zwarte raamband) , je ging weer weg... Blijf het herhalen, geweldige wagen , velgen stonden hem ook zeer goed
|
||||
|
||||
Scirocco 1 op de A7 tussen Zuidbroek en Sappemeer.
Op de N366 tussen Zuidbroek en afslag Meeden/muntendam nog een Polo mit arsch, matzwart en xenon
|
||||
|
||||
Vanavond bij hoofddorp/schiphol gave goudkleurige golf 2 op ( dacht ) th lines.
Had ook een autobra echt cool ding heb hem al eerder gespot. Ben nog even op de luchthoorn gaan staan van de vrachtwagen. (zwaaide netjes terug ) iemand van hier ? |