|
||||
|
||||
zeer waarschijnlijk aanwezig met de audi!
|
|
||||
|
||||
Heb de engelse ook al gespot,het gaat weer beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Morgen even een ander blok in m'n Jetta lepelen + de remmen fixen (doen het op 't moment niet echt ) en hopen dat ie rijdt.
Anders kom ik samen met de Jetta van een vriend van me, maar dan zet ik daar wel even mijn wielen onder |
|
||||
|
||||
Morgenavond maar eens een kijkje nemen, was vorig jaar wel gezellig
|
||||
|
||||
Zo te zien houden we het waarschijnlijk wel droog zondag
|
||||
|
||||
limburg ( hele week kut weer....)
zijke nat gewoorden met het afstellen van de webers ondanks dat ik in de garage was ook nog de benzine pomp naar de klote gereden dat maakt het wel spannend om er bij te zijn zondag (gereedschap is op het moment me beste vriend) tot zondag |
|
||||
|
||||
Hier heeft ook de hele dag zon geschenen, gaat helemaal goed komen met het weer!
Nu nog een Golfie afmaken... Pffffffffffffff |
|
||||
|
||||
Quote:
Gertjan lieverd, maak jij me even een lijstje met onderdelen die je nog van me krijgt, en als er nog wat bij is gekomen zet je dat er ook maar even bij. Zondag ben ik er ook, dus dan neem ik het even voor je mee. Is toch alleen maar kleinspul, past wel in de man-bag.
|
||||
|
||||
@ ArjenE
wil jij dan een copy van de Redline tzt voor mij regelen? Let me know the costs! Cool! Ben net even een ( ja echt, 1 ) biertje gaan drinken bij Holiday Inn en het zit al VOL met engelsen! Top-autos! Superrrrrrrrrr
|
||||
|
||||
Quote:
sterkte er mee........ |
|
||||
|
||||
Morgen maar effe stofzuigen/wassen/Poetsen
|
||||
|
||||
Morgen nog een klant auto klaar maken en dan mijn eigen auto nog afmaken,ga morgen avond wel weer effe bij de Holiday inn langs,lekker sfeertje daar.
|
|
||||
|
||||
ik ga morgen op vakatie, dus helaas dit jaar er niet bij..
maak er wat moois van zondag.. volgende keer ben ik er weer bij..
|
||||
|
||||
(niet het hele topic door gelezen...)
Hoelaat begint het zondag eigenlijk?Op de flyer zie ik er niet veel over staan.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Chris kom je morgen nog even kijken bij mijn kraam?
Ik heb nog iets voor de TT. |
|
||||
|
||||
weerbericht ziet er goed uit voor morgen
mostly sunny |
|
||||
|
||||
Zo net de cabrio nog even in bad gedaan.
We zijn er helemaal klaar voor en hebben er zin in. Ik heb net het adres nog even opgezocht misschien ook wel handig om nog even te vermelden: Groenoordhallen Leiden Willem de Zwijgerlaan 2 2316 GB Leiden Bis Morgen |
|
||||
|
||||
hoeveel bezoekers worden er eigenlijk verwacht?