|
||||
|
||||
satanscircus.nl voor de echt ratlook
een nieuwe site met een forum voor de echt ratlook liefhebbers.
neem eens een kijkje op www.satanscircus.nl en meld je aan op het forum zodat het een gezellige ratlook forum wordt. ik zie je daar m.v.g. wim en wendy |
|
||||
|
||||
Leuk alleen de definitie van ratlook klopt m.i. niet helemaal. Een echte Rat is technisch top maar ziet er uit als een wrak. In Ninove stond een goed voorbeeeld ooit. Ik zal een zoeken naar de foto.
Last edited by evilnyntje : 10-07-2008 at 07:59. |
|
||||
|
||||
Een ratlook op basis van een omgebouwde 83'tiger
|
||||
|
||||
mooie kever zo, alleen jammer van de naam satan
|
||||
|
||||
Quote:
Ratlook is volgens mij idd meer dan een 83er kever waar ze met een verfstripper overheen gegaan zijn In mijn ogen is dit meer een rat zonder looks
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 10-07-2008 at 09:13. |
|
||||
|
||||
Lekkere naam ook zeg... satanscircus
klinkt gezellig..... |
|
||||
|
||||
Satan is ook nie mijn voorkeur voor de naam.. En ik vind ratlook ook helemaal niks.
Maar best leuk karretje en gewoon doen wa ge zelf wilt. Wiebrand
|
||||
|
||||
Béétje jammer.
|
||||
|
||||
Het idee er achter is leuk.
Ik zou het aanbod iets breder maken. Meer in het luchtgekoelde van VW zoeken. Voor de naam daar in tegen zou ik wat anders bedacht hebben. Zelf ben ik een rod rijder en heb diverse rat's & rods in zowel vierwieler en tweewielers. Voor mij wordt het niets want mijn rat staat te koop. In ieder geval, veel succes.
|
||||
|
||||
mooie motorfiets
Maare het is alleen de kever dat een circus moet vormen? Die muziek is trouwens irritant heel de site door
|
||||
|
||||
Quote:
Die muziek zou je inderdaad uit moeten kunnen zetten, dat was mijn reden dat ik de site weg geklikt heb.
|
|||
|
|||
Quote:
Je kunt je speakers ook uitzetten...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar dan hoor jeje eigen muziek weer niet meer
|
||||
|
||||
Je kunt ook gewoon niet internetten...
|
||||
|
||||
ja de naam zal mischien niet iedereen aanspreken maar kom eens met een andere leuke naam wie weet vinden wij het ook wel iets en veranderen we hem!!!
dus laat ze maar horen zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
The RatPack.....?
|
||||
|
||||
scraping circus...
|
|
||||
|
||||
AirRods
Slammed Speed Circus
|
||||
|
||||
hey,
moet toch zeggen dat ik wel een regen aan leuke namen verwacht had maar vindt het een beetje tegen vallen.graag hoor ik nog veel meer opties en meteen wat je van de gegen naam van een ander vindt. m.v.g. wim |
|
||||
|
||||
Wees zelf dan mischien een beetje inventief...
|