|
||||
|
||||
op zoek naar een recaro of leren interieur
he luitjes,
Ik ben op zoek naar een interieur voor me mkII nu had ik ff een vraagje past een interieur (de stoelen en banken) van een mkIII ook in een mkII?? voordat ik een interieur haal van een mkIII. Groeten GeBrum |
|
||||
|
||||
nope. stoelrailsbreedte e/d rest is anders. Je moet flink aan het zagen/lassen om dat passend te maken.
Sowieso gaan deurpanelen ook niet passen, maar dat had je vast zelf ook door
|
||||
|
||||
he luitjes,
weet iemand nog een interieur voor een mkII te koop het liefst leer of recaro Groeten GeBrum |
|
||||
|
||||
he martiepartie thanx voor de info
ben net nieuw hier maar heb nog geen flauw idee hoe het nu allemaal werkt wou ff foto's erop zetten maar lukt nog niet helemaal Groeten gerben |
|
||||
|
||||
welkom;
Foto's uploaden via de gallery of de directe link naar bijv. een Picasa/Mijnalbum oid in je bericht plakken. Het is niet lastig, je moet het alleen ff 1 keer zo gedaan hebben Zoek anders even via; zoekfunctie
|
||||
|
||||
ff verplaatst aangezien het een gezocht advertentie is geworden
|
|
||||
|
||||
ff wat foto's van me golfie
dit is hem dan. DO YOU LIKE WHAT YOU SEE??? hier moet een ander interieur in. suggesties??? |
|
||||
|
||||
zo netjes mooie auto hoor
is dit de orginele kleur of is ie gespoten vind aleen de gril en de achterklep minder ,smaken verschillen |
|
||||
|
||||
nee is niet de orginele kleur was wel eerder zilvergrijs dus op kentekent hoefde ik niks te veranderen dat scheelt alweer en paar duiten de kleur is vw lb7z satinsilber van volkswagen natuurlijk en idd smaken verschillen gelukkig
groeten GeBrum |
|
||||
|
||||
|