|
||||
|
||||
Net golfje 2, 38k gelopen
|
|
||||
|
||||
Dat is zeker een net ding, goede basis voor wat moois
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaar mijn post, ok de prijs is wel weer teveel voor de gemiddelde gebruiker hier maar er is vast iemand die iets zoekt wat redelijk af is. |
|
||||
|
||||
klopt, maar je bent wel meteen klaar, de gemiddelde golf 2 die je nu koopt is wel iets mee, missen onderdeeltjes, beetje roest, lak niet meer mooi. Kost ook allemaal geld,nu betaal je dat gewoon in 1x
|
||||
|
||||
sorry.. nog steeds 2X te duur
|
||||
|
||||
Quote:
Of je denkt dat je meteen klaar bent
|
||||
|
||||
38000 KM in 24 jaar, dat is maar 1500KM per jaar... Vraag me af of die KM-stand wel klopt...
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet nooit of hij bv in een garage heeft gestaan, misschien van oudere mensen is geweest die weinig reden. Klinkt idd niet helemaal waar maar aan de andere kant zou het best kunnen. Een keer gaan kijken zou helpen denk ik |
|
||||
|
||||
3000€ voor dat ding ?
|
|
||||
|
||||
ja echt.. bij de helft van het geld had ik zoiets gehad van... hmmm.. prijzig. maar gezien de km stand ok misschien....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het hier niemand is opgevallen dat het "maar" een Golf C is... standaarduitvoering dus, waarbij de km-teller na 99.999 weer naar 0 springt... 38.000 kan natuurlijk wel, daarvan afgezien, toestand van stuur, pedaalrubbers, stoelbekleding bieden veelal uitkomst, en natuurlijk het onderhoudsboekje mits het braaf is bijgehouden.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 06-07-2008 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, maar het zou toch evt kunnen, echt zekerheid krijg je met live te gaan kijken. |
|
|||
|
|||
Beetje erg prijzig. Mag dan wel een lage kilometerstand hebben maar dat is dan denk ik ook het enige bijzondere aan deze auto. Ach en een golf 2 is zo goed gebouwd dat dat er nou net niet zoveel toe doet. Die van mijn moeder: ook 1300(i), zelfde kleur alleen een "90er ziet er exact het zelfde uit en heeft geen roest maar wel 315000 gelopen.
|
|
||||
|
||||
Wat een bak geld :O Ik kocht 2 jaar terug een jetta 1.6 met 54000 op de klok voor 1100 euro... Deed me daar dan maar weer 3 van
|
||||
|
||||
vroegah was alles beter..
|
|||
|
|||
Heb hem ook al eerder zien staan en is gewoon veels te duur.
Kilometerstand is ook nog maar de vraag. Maar alles kan tegenwoordig. Vandaar dat ik ook nog steeds opzoek ben naar Golf2 voor een Normale prijs... Al zie ik het somber in. En zie ik een op het oog goeie prijs/"kwaliteit" staan dan heb ik nog zo'n leuke baas die zorgt dat ik er niet heen kan gaan...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |