|
||||
|
||||
Quote:
zeg maar waar het uiteindelijk is geworden, en hoe laat, ik zal er zijn. Ik kom bij Tilburg uit de buurt.
|
|||
|
|||
mag ik ook komen?
dan kom ik alleen met me nissan patrol mijn gti komt pas over 4 weken binnen |
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed |
|
||||
|
||||
nou hopen op goed weer
|
||||
|
||||
zeker weer aanwezig!
elk jaar een topper! helaas wel nog niet met de golf 1 Greetz |
|
|||
|
|||
kijk er al naar uit.
nog nooit geweest,ma aan de foto's van vorige editie's te zien zeker de moeite denk ek! grtz |
|
|||
|
|||
ben alleen bang dat het weer een beetje roet in het eten gaat gooien gezien de voorspellingen
|
||||
|
||||
Hey Cor,
is de vw-performance er ook weer met een standje ? Ik heb er vorig jaar een paar van die blauwe mappen gekocht maar deze zijn al weer vol dus..................ik zou graag een paar nieuwe aanschaffen. Tot zondag en nu maar hopen op droog weer groet, Marco |
|
||||
|
||||
@ Rick GT: bij regen hebben we altijd nog het parkeerdek, en laat de cateraar daar nu ook staan... ;-)
@ Marcopolo: het laatste bericht van PVW was dat zij met een stand aanwezig zouden zijn, je weet het alleen nooit, maar ik heb er goede hoop op! Golf+ magazine is op zeker aanwezig. Is weer eens wat nieuws, vers!
|
||||
|
||||
Quote:
Vet ! ,ik heb ook een beetje een Golf+
|
||||
|
||||
gisteren de nieuwe golf+ gelezen en mooie reclame voor het event
|
|
||||
|
||||
Ai...
Als ik kom, ist met de daily |
|
||||
|
||||
Ik word ook even 'wakker' tussen alle drukte door! Dit event mag eigenlijk niemand missen!
Vorig jaar helaas niet aanwezig ivm in het buitenland, maar ik ben wel van plan om te komen dit keer. Hopelijk met de blauwe Golf 1, maar deze heb ik eerlijk gezegd een beetje verwaarloost weggezet en niet meer naar omgekeken dus hopelijk wil alles nog werken.
|
||||
|
||||
Zijn de mannen van Volksforum ook aanwezig met shirts?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas! In verband met vakantie's dus overdracht van shirts / kas is de shop tijdelijk gesloten. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43913
|
||||
|
||||
Ow, thread was me ontgaan. Dan maar op VAGfest wat meenemen.
|
|||
|
|||
dan was ik mooi optijd
|
||||
|
||||
hoop ook dit jaar er eens bij te zijn
ik ben net klaar met het monteren van mijn webertjes, moet alleen nog ff kijken of ik ze nog een beetje kan afstellen als dat lukt zal ik zeker van de partij zijn |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het weer een beetje goed wordt
Een vriend van mij heeft een fotoshoot van PVW, we komen dus af met een gesloten trailer