Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 27-06-2008, 23:29
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic

Default Blaauwwiekel

Hoi ik ben Sietze Blaauwwiekel,Rijd nu de 2de Passat 3b alleen is degeen ik nu heb een 110 pk en compleet standaard tot op de wieldoppen toe.Mijn vorige was een 3b tdi 90 pk en daar heb ik in de 3 jaar dat ik een gezinnetje heb in de vrije uurtjes hetgeen aan gedaan.Ik hoopte na de verkoop een 3bg te kunnen gaan kopen,maar ivm tijd gebrek en een deeltje financieen liep dat weer uit op een 3b,Mijn vriendin was zwanger van onze 2de dochter en op zaterdag verkocht ik de auto en maandag's is onze dochter geboren,en moest met de caddy van ons va en moe werom naar huis.Nu brachten die mij de rav4 dus kon gewoon veilig met heel het stel terug huiswaarts vanuit ziekenhuis,en heb gelijk die week snel een niet te dure Passat weer gekocht.Zodoende nog geen 3bg.Maar ik ben dus Sietze 24 jaar vader van 2 meiden 1 van bijna 3 en 1 van goed 6/7 week,genaamd Sacha en Lyanne.
Ben toch weer van plan ook met deze te gaan spelen en een en ander weer te doen,Hij moet snel weer richting asfalt en 18inch er weer onder,want dit is niks,en daarna zie ik rustig wel weer.
Reply With Quote
Old 27-06-2008, 23:38
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

Als er iemand in de buurt woont zag Harkema al voorbij komen en Groningen,
Zou ik eens langs kunne komen om te zien hoe je foto's upload???Las net wel een stukje van Sjaak? maar kan er niet zo veel uit wijs worden.Sorry ben niet zo een computer mania,Btw wat ik net was vergeten,Ik werk per 1 augustus bij V/d brug VW dealer in Dr88,werk nu mijn opzeg termijn even uit,en ga dan over..Uiteraad bot veel zin in..
Reply With Quote
Old 28-06-2008, 09:33
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

boven in je scherm staat "gallery". Dit aanklikken, en dan naar upload picture.
Dan vanuit je pc een plaatje uploaden. Als het plaatje ge-upload is,staat onder de foto een BB IMAGE CODE. Deze maak je blauw ( linker muisknop vasthouden en dan langs de code slepen), en dan "knippen". Daarna kun je de foto/ plaatje in je post "plakken".

Hoop dat je er wat aan hebt, ik ben nl. zelf ook geen computer-expert. Heeft mij ook heel wat vloeken en zweten gekost, om het te laten slagen
Reply With Quote
Old 14-01-2012, 00:36
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

Bij deze het is mij vanavond door Alberto even duidelijk laten zien, dan is het zo moet ik het gelijk proberen thuis, Anders vergeet ik dat weer he. Hahah ben niet zo'n computer man dat ik er alles even mee kan.,
Bij deze heb ik mijn avater even aangepast, met eigen auto.
En zal ik nu ook nog even een plaatje van eigen Passat erbij plaatsen.
Als het lukt..

Dit is de 7de Passat momenteel.

Hierbij ook een plaatje van de golf waar ik weer mee bezig ben, had deze mat beige gespoten. Maar maar 2 lagen, en na het zakken van de kleur, en hij niet mooi meer. Ik wil nu een andere kleur gaan maken, beetje grijs ofzo? Maar ben nog aan het denken, donker rood is ook mooi. En dan twijfel ik tussen weer spuiten of rollen, rollen is makkelijker, en kan best netjes gebeuren, en er komt meer verf op de auto dan met spuiten.
Dus twijfel geval, als er hier mensen zijn met geode ideeen? laat maar komen..
De velgen onder de golf zijn er niet meer, vond het niet mooi meer. En heb nu een staal setje van een renault liggen met winterbandjes, die ik wil gaan verbreden als er geld voor is. Dus eerst even uitzingen met oversized doppen.
Ik heb er doppen van een 3c bij liggen, even zien hoe dit zo mooi mogelijk erop kan.

Last edited by Blaauwwiekel : 14-01-2012 at 00:44.
Reply With Quote
Old 14-01-2012, 00:41
Tiefleger's Avatar
Tiefleger Tiefleger is offline
No personal life

Heel goed jochie.
Golf 2 GTI 84' (origineel ned)
Reply With Quote
Old 14-01-2012, 00:47
Blaauwwiekel's Avatar
VW Fanatic

He, heeft even geduurd.. pff bijna 2 jaar. Niet best.
Maar als je het eenmal weet, is het weer een eitje, stom he dat je er gewoon geen verstand van hebt.
Reply With Quote
Old 14-01-2012, 08:23
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

welkom kerel
Reply With Quote
Reply

Posting Rules