|
|||
|
|||
Quote:
Heheh klopt thats me . Altijd leuk om een lage mk2 te zien . De mijne staat in de 'ik wil overal kunnen komen' modus. Gr Arthur |
|
|||
|
|||
Quote:
Die rijden voor de ANWB ....zal wel naar huis of garage gebracht worden |
|
|||
|
|||
zojuist gespot in zwaagwesteinde: eerst alberto zn vrouw in de jetta en even later alberto in de passat..... is dit de nieuwste vorm van partnerruil?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ha jou niet gezien ...stond je achter een boom of zo ? tja mijn ouders ff van het vliegveld gehaald dan is z'n stations wagen wel makkelijk |
|
|||
|
|||
we waren in de vento die gaat nog wat op in de omgeving denk ik
|
|
|||
|
|||
Quote:
zwaagwesteinde altyd druk he ...... |
|
|||
|
|||
Gespot een Colt met een Volksforum stikker, iemands oude ride??
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij JeeWee zijn oude ride dan? Die had ook zo'n soortgelijk ding, daar stond met koeie letters 'HOK' op
|
||||
|
||||
Gespot, Henkwastemmaar kwam een stuk voor Drachten de A7 op richting Drachten in de caddy. Was al gauw uit het zicht om daarna op de parallelweg te verschijnen, ook hier snel uit het zicht. Moet 160+ geweest zijn
|
|
|||
|
|||
gisteren een lage witte mk2 Jetta op BBS (zonder deksels) gespot op de westerval in Enschede
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat zal carl zijn geweest....als iemand in style zijn huis wil laten stuccen Sueters Stucadoorsbedrijf - Zevenaar dit is zijn werkbus...365 dagen per jaar in zijn t2 te zien |
|
||||
|
||||
Gistermiddag bij meppel deze 2 einzers , gaan denk ik naar dub .
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal 'm zijn geweest; kan goed kloppen; de bestuurder had witte werkkleding aan |
|
|||
|
|||
JEEWEE in de bus ....niet weer de middel finger he
|
|
|||
|
|||
Vanavond gerben gespot bij dokkum in de jetta !
En bij de pomp in damwoude kwam er een zwarte bruinige scirocco 1 voorbij ?
|
||||
|
||||
daarnet een politie touareg gespot.. vraag me echt af waar dat voor nodig is
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat kunnen ze makkelijk betalen (van onze centen ) gr. Martijn
|
||||
|
||||
Vdaag vlakbij Wijk...Bij zo'n meertje...Een blauwe cabrio (I) op ats cup
en later een golf II in Amerongen met vijf spaaks wielen,kon niet zo snel zien wat voor
|
||||
|
||||
Quote:
Demo(promo)-auto van PON of een dealer gok ik...... (hoop ik ook trouwens) |