|
|||
|
|||
mijn gti
hi,
wil bij deze mijn golf 1 gti hier voorstellen. is nog nie echt een project dus ja... heb hem al ff,maar was nog niet naar de keuring geweest omwille van de 16v scirocco blok dat erin zit. kameraad is geweest en geen echte problemen gehad voor de keuring dus.... is er 1tje van 78 origineel nederlander. is nu in belgie natuurlijk. heeft laswerk nodis aan dorpels,achterplaat en wielbogen. en wss zual er nog wel wa laswerk aan zijn. maar daar wordt voorlopig nog niks aan gedaan,das iets voor volgende winter. nu wordt em enkel verlaagd en wielen opgezet. en daar ben ik derjust ff met bezig geweest. enkel vooraan,achteraan is voor deze week es. genoeg geluld denk ek,hier pics nu. morgen eens langs de verzekering proberen gaan en hopen dat deze week alles in orde is zodanig dat ik naar dub05 kan gaan. grtz |
|
||||
|
||||
Ziet er heel mooi uit. Mss zie ik hem wel bij de dub
|
||||
|
||||
Net ding, BBS staat echt super!
|
|
||||
|
||||
De wielen van de MK2?
Ziet er mooi uit. Volgens mij rijden er al 2 rond met precies deze wielen onder hun rode MK1 (dacht NL'ers).
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn er veel meer hoor... |
|
|||
|
|||
Quote:
zijn idd de wielen van mijn mk2,die staat toch in keuringsmodus. en ja,rs'en staan op veel golfkes1 dus ja.... maar uiteindelijk komen er wel andere op,als ik mijn goesting es vin en das nie echt om te zeggen makkelijk in mijn geval. maar daar breek ik mijne kop nu niet over,anders slaap ik weeral slecht.... grtz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Supernette auto zo...
Echt gaaf in die stijl,helemaal goed! Mischien nog ffe scopen op dub,volksforum!
|
|||
|
|||
Quote:
srr,maar deze zin versta ik niet.... "Mischien nog ffe scopen op dub,volksforum!" grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien nog even Photoshoppen op http://www.dubmodder.com |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat je geen MK1 cabrio kunt bewerken... moet je een lidmaatschap hebben Heeft iemand toevallig een lidmaatschap hiervan |
|
|||
|
|||
heb het es ff geprobeerd op dubmodder,ma de juiste wielen en bumpers zijn er niet dus... is wel spijtig.
als er iemand zo een prentje kan en wil maken,leef je gerust es even uit.... en heb net mijn platen uit de bus gehaald,dus wss zondag naar dub05 en straks es een testritje gaan maken uiteraard grtz |
|
||||
|
||||
Een hele mooie Golf... Zo zie je maar alleen wielen, verlaging en een dik blok. Meer moet het niet zijn
|
|||
|
|||
Quote:
kzie er naar uit om je eens tegen te komen |
|
|||
|
|||
Quote:
veel ga ik er niet met rijden ze. is meer es om af en toe met het schone weer te gaan cruisen... en heb ff een foto'ke genomen als em buiten stond. het interieur. en heb hem ne goeie cm'er omhoog gezet. en nu raakt hij de cardan nie meer.... grtz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie auto! Ga deze week kijken naar een vroege MK1
Maar hoort d'r geen zwarte baan om de achterruit te zitten? edit: en wat is d'r mis met de kentekenplaat achterop ? |
|
|||
|
|||
Quote:
die hoort er idd op te zitten,maar is ooit eens herspoten geweest en die hebben ze er toen niet opgeplakt. ik heb wel een originele vw sticker liggen,en ga daarvan een copie nemen en plakken. maar nog geen tijd voor gehad.... kentekenplaat hangt idd niet goed,moet nog om een nieuwe houder gaan en wou geen extra gaatjes boren in mijn nieuw plaat... grtz |
|
||||
|
||||
Mooie wagen, heb de bestuurder een paar grote veren 'gestoken', maar het bleek niet de eigenaar te zijn