|
||||
|
||||
Quote:
ja das een bekende, die oude witte golf van bas staat ernaast zeker? |
|
||||
|
||||
Eens kijken of ik de jetta weer zo ver kan krijgen dat ie de tocht naar leiden weer wil maken .......
Tuurlijk kom ik weer !!!!!!
|
|||
|
|||
Meschien komen we ook wel effe langs !
|
||||
|
||||
Worden er weer van die zwarte rubberen armbandjes uitgedeeld?
|
||||
|
||||
haha ik draag die rubberen bandje nog!! dus een nwe mag wel idd hij word er niet beter op
|
|
||||
|
||||
dat houden we nog even als verrassing...
kuch... maar we zullen niet teleurstellen... kuch... = hint
|
||||
|
||||
voor de mensen die van ver komen en wellicht een dag eerder al naar Leiden willen komen:
Het is mogelijk om een kamer te boeken in Holiday Inn Leiden, daar zullen de meeste buitenlandse bezoekers slapen. Het is nog beperkt mogelijk om een kamer te boeken dus wees er dan snel bij. De auto's staan er super-veilig en kunnen zelfs voor de hotelkamer worden geparkeerd. Geen probleem dus. Vorig jaar was het op zaterdagmiddag al enorm druk met mensen die hun bolides relaxed stonden te poetsen. De zaterdagavond voorafgaand aan het evenement hebben wij een prive-bar inclusief buitenterras beschikbaar voor onze bezoekers. Gezellig een biertje drinken dus! Kamer boeken doe je via: http://www.holiday-inn-leiden.nl/mivw Ik heb een beter tarief voor onze bezoekers kunnen regelen. Tot zaterdag de 12de of zondag de 13de!
|
||||
|
||||
100% aanwezig vorig jaar stond ik daar met niet afbouwde golf :p maar sfeer was super!
|
|
|||
|
|||
Wie gaat er nog vanuit limboland ? misschien even een appart topic openen zodat we met een hele stoet kunnen ?
|
|
|||
|
|||
Joew hier! Limboland!
|
|
||||
|
||||
Ik ga met een kliene aantal uit omgeving Nijmegen, misschien dat we ergens onder weg op elkaar kunnen wachten en dan met de limbo's en de brabanders met een grote stoet heen kunnen....lijkt me wel gaaf zo
Eerste tankstation op de A2 na knooppunt Deil Bijv.?
|
||||
|
||||
Vorig jaar over belgie gereden. Denk dit jaar ook weer dussuhh....
|
||||
|
||||
Naturlich dabei!
Mijn persoonlijke favoriet. Goed geregelt en altijd een supersfeer! |
|
||||
|
||||
ik kom dit jaar ook
|
|
|||
|
|||
seven13 is er ook te spotten met zijn polo
|
|||
|
|||
dit jaar zonder aanhanger aanwezig .....
|
|
||||
|
||||
We zullen er zijn
|
|||
|
|||
@cor: mag ik ook komen ??? met een beetje geluk hebben we de nieuwe MIVW daily van rebecca weer een stukje verder af....
parabools blinken in elk geval weer goed bij B&P
|
|||
|
|||
by the way: gaan er limbo's ergens camperen een dag van te voren ??
weet heel erg dicht in de buurt een leuke camping, 5 minuten rijden
|
||||
|
||||
Quote:
Idioot |