Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 13-06-2008, 00:13
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Quote:
Originally Posted by stefanebg
Ik vind dat hij wel gelijk heeft jullie zetten hem in de zeik omdat het niet zo'n duur setje was.

we zetten hem niet in de zeik, maar het topic gaat over slechte service van SKG en vervolgens beschrijft hij een prima service...
Old 13-06-2008, 10:01
Larsv5's Avatar
Larsv5 Larsv5 is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Tjaap
we zetten hem niet in de zeik, maar het topic gaat over slechte service van SKG en vervolgens beschrijft hij een prima service...

De service is ook prima van SKG en de Tec set toch wel....

Het is natuurlijk wel vervelend voor hem dat het allemaal niet goed uitpakt. Maar wat ik raar vind is dat de set van FEMME wel goed zit en die is volgens mij het zelfde als de set van MKIV (beide de variant versie)
Old 13-06-2008, 10:05
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Femme heeft, zoals ik al zei, alleen niet verteld of die set ook de minimale verlaging van 35mm haalt, dat zijn set zo hoog kan staan weten we op dit moment dus nog niet. Als we dat weten, dan weten was pas hoe het echt zit
Reply With Quote
Old 13-06-2008, 17:29
Jaapski's Avatar
Jaapski Jaapski is offline
Forum regular

Send a message via AIM to Jaapski

Ik wil nogmaals zegge dat ik ze nu niet afzeik(vind het nog ardig meevallen)

Vind ook de service tot nu toe prima , alleen waar ik mij een beetje aan begon te ergeren is de manier van praten.
Er werd mij continu verweten dat ik het verkeerd zou hebbe gedaan.
Nou het kan er maar op 1 manier op.

En ik wil graag weten of er meerdere varianten zijn met deze set en of die ook dat probleem hebben gehad.
Dat is mijn doel met het openen van deze topic.
Niet om hun af te zeiken , er waren sommige dingen gezegd wat doet lijken of er een luchtje aan zit.

En vind de set best aardig voor je geld , alleen mijn probleem is en blijft dat de minimale verlaging veel lager is als aan gegeven wat problemen gaat geven als ik op vakantie wil gaan. thats it.

Tevens zou ik graag die bewuste bora variant v5 willen zien , en wat is jou minimale verlaging? of heb je em niet op hoogste stand gehad?

Ik zie ook dat er iemand vraagd of ik het wel heb opgemeten , nou lijkt me logisch.
Heb vanaf onderkant wielkast naar de grond gemeten.
Voor en na montage en ook alle 2 de keren met mijn 19inch er onder dus daar zal t niet aan liggen.

pff maakt wel hoop los he zo'n topic openen wehehehe
Old 13-06-2008, 18:24
FEMME's Avatar
FEMME FEMME is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik heb die van mij bijna op de laagste stand.. Nog niet geprobeerd om de set op minimaal te zetten, dan kun je volgens mij beter een 40/40 veren setje kopen...
Old 14-06-2008, 08:58
Jaapski's Avatar
Forum regular

Quote:
Originally Posted by FEMME
Ik heb die van mij bijna op de laagste stand.. Nog niet geprobeerd om de set op minimaal te zetten, dan kun je volgens mij beter een 40/40 veren setje kopen...

als je de set nog niet op hoogste stand heb geprobeerd
kan je geen antwoord geven op mijn vraag helaas.

tevens heb ik niet de schroef set gekocht om vervolgens een andere set te moeten kopen. toch?

aah joh we zien wel hoe het straks met de andere veren is als ik ze heb ontvangen en geplaatst.

Als ik SKG zou zijn zou ik hier over wel wat vermelden bij advertentie om anderen dit probleem te besparen.
Old 14-06-2008, 08:59
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor

plaats is foto's van de set misschien kan iemand hier iets zien aan (het wel of niet compleet zijn van) de set ?

over de service kan je niet veel zeggen volgens mij ?

ze regelen wel een ander setje veren voor je en of die nou van TEC zijn of niet maakt toch niet zo veel uit ??

succes met de verdere afhandeling !!

gr. Martijn
Reply With Quote
Old 16-06-2008, 18:47
Jaapski's Avatar
Forum regular

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
plaats is foto's van de set misschien kan iemand hier iets zien aan (het wel of niet compleet zijn van) de set ?

over de service kan je niet veel zeggen volgens mij ?

ze regelen wel een ander setje veren voor je en of die nou van TEC zijn of niet maakt toch niet zo veel uit ??

succes met de verdere afhandeling !!

gr. Martijn

nou word nu beetje lastig om foto te maken want het zit gemonteerd.
De eerdere gepostte foto zo ziet t er ook uit.
Het is gewoon compleet.
Na ja ik zal nog wel weer wat plaatsen zodra andere veren gemonteerd zijn ( die nog niet binnen zijn)....
Old 22-06-2008, 13:09
lager lager is offline
VW Guru

ze verkopen gewoon 1 set die voor een gewone golf is en ook onder een variant . en dat kan natuurlijk nooit want een variant is veel zwaarder achter. net als een bora etc. ik heb ooit zo set gemonteerd maar nooit meer. super stug en kunstof ringen etc, voor €50 meer heb ik toen een set geplaats en die is wel speciaal voor de variant is en rijd super. en kan gewoon hoog achter en lekker laag. v-maxx en nu 2 jaar later nog steeds en nog gangbaar etc.. ik heb daar geen goede ervaring. maar dat is mijn! mening en ervaring. maar goed ze verkopen veel en adverteren veel[soms iritant veel] dus ze doen wel veel zaken . succes met de afhandeling daar..

Last edited by lager : 07-07-2008 at 08:23.
Reply With Quote
Old 06-07-2008, 21:35
Jaapski's Avatar
Forum regular

nou mensen , zeer waarschijnlijk zal skg de tec-tuning schroefset terug nemen en mag ik andre verlaging set uitzoeken als ik verschil bij betaal.......

Zou wel netjes zijn van skg , en hoop dat hun in de advertenties de varianten uitsluiten of mededelen dat de verlaging meer zou kunnen uitvallen als omschreven.......
Old 07-07-2008, 08:20
lager lager is offline
VW Guru

tja op cleaned.be ook weinig goeds van deze 2 bedrijfen die vlak bij elkaar in de buurt zitten. veel beloven in advertentie,s en niet alles blijkt te kloppen wat ze daar schrijven. het leven zuur maken voor elkaar.zoveel mogenlijk advertentie,s [iritant veel] te plaatsen op mp en dan een euro goedkoper dan je buurman
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 08:37
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

welke 2 bedrijven? Het gaat toch alleen om skg?

Als ik Jaapski's verhaal lees geven ze juist een super-service, en proberen ze het goed op te lossen. Ze bieden de producten aan met fabrieksspecificaties, als die niet blijken te kloppen ligt dat toch aan Tec, niet aan skg?

Kan je je negatieve uitlatingen ook onderbouwen, of is het alleen hear-say?
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 09:19
ZOAB's Avatar
ZOAB ZOAB is offline
Volksforum Aandeelhouder

Nee Marc, het zijn er 2 die op mp staan:
Quote:
Hot Tuning
Einsteinstraat 1
7131 PK Lichtenvoorde
Tel: 0544-371974
Mob: 06-10317987

Quote:
Ons adres:
SKG Carstyling
Nobelstraat 9-01
7131 PZ Lichtenvoorde
0544-376268

-= VW Caddy 1.9TD=- 1986
-= Volvo 244 DL 2.1 Automaat=- 1975
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 09:31
Marcski's Avatar
Volksforum Crew

dat weet ik, maar dit topic gaat specifiek over de service van SKG, niet alle bedrijven uit hetzelfde dorp over 1 kam scheren
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 09:36
ZOAB's Avatar
ZOAB ZOAB is offline
Volksforum Aandeelhouder

goedemorgen Boaz...

(sorry, 1e vakantiedag.. nog niet helemaal wakker)

-= VW Caddy 1.9TD=- 1986
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 09:52
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

blijft wel zo dat het irritant is dat de eerste 10 pagina's van MP vol staan met schroefsetjes van deze aanbieders.. Zoek maar eens op "schroefset golf".. Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
Old 07-07-2008, 09:55
ZOAB's Avatar
ZOAB ZOAB is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by martiepartie
blijft wel zo dat het irritant is dat de eerste 10 pagina's van MP vol staan met schroefsetjes van deze aanbieders.. Zoek maar eens op "schroefset golf".. Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Ja je zou eigenlijk particulier t.o.v. zakelijk moeten kunnen scheiden in de zoekfunctie ofzo.. of nieuw t.o.v. gebruikt

-= VW Caddy 1.9TD=- 1986
Reply With Quote
Old 10-07-2008, 19:50
Jaapski's Avatar
Forum regular

Quote:
Originally Posted by Marcski
welke 2 bedrijven? Het gaat toch alleen om skg?

Als ik Jaapski's verhaal lees geven ze juist een super-service, en proberen ze het goed op te lossen. Ze bieden de producten aan met fabrieksspecificaties, als die niet blijken te kloppen ligt dat toch aan Tec, niet aan skg?

nou ik moet zeggen , ik bekijk het van 2 kanten.
Echt enorm super van SKG dat ze de set terug nemen en ander opsturen , ben ik echt heel blij mee.
Wat service betreft zit dat cker wel goed bij hun.

Aan de andere kant , werd mij door SKG verteld dat ik de enigste was met dit probleem.
Eerlijk gezegd geloof ik dat niet helemaal , want een maat van mij die een set bij hot-tuning had gehaald die ook een variant rijdt had het zelfde probleem!!
Beide sets komen uit zelfde fabriek werd door medewerker van SKG verteld.

Ik zou alleen als ik skg of hot-tuning zou zijn een verandering maken in de mega vele advertenties...
Niet alleen deze 2 bedrijven doen dit er zijn er nog een hoop.

Was het een x zo spuug zat bij een bombardement adverteerder dat ik wel zeker 40 e-mails heb gestuurd hahahaha
Old 11-07-2008, 11:59
Marcski's Avatar
Volksforum Crew

hahaha
ik vind al die advertenties ook erg irritant, maar als ze daardoor hun verkopen kunnen vergroten kan ik het ze niet kwalijk nemen

De meeste mensen zullen een schroefset echter niet gebruiken zoals jij dat doet, die schroeven hem laag, laten hem uitlijnen en klaar, ze zullen dat probleem dan dus ook niet hebben
Reply With Quote
Old 11-07-2008, 13:04
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Lexo

Pff, iedereen zeurt over die vele advertenties, je hoeft niet op MP te kijken hoor! Als ze niet zoveel reclame maken, verkopen ze minder en wordt alles duurder, en dat wil helemaal niemand..

Kiezen of delen dus! Wil je goedkoop, accepteer dan dat er mindere kanten zijn, zoals in dit geval die advertenties..

Verder hadden ze idd beter aan kunnen geven dat er verschil zit in een setje voor een variant of niet, maar misschien is SKG zelf ook slecht voorgelicht door hun leverancier, en geeft die nu niet thuis. Dat kun je SKG niet echt kwalijk nemen, wel dat ze dat jou niet gewoon even netjes melden..

||Corrado G60||
Reply With Quote
Reply

Posting Rules