|
|||
|
|||
ik neem aan dat het enigzins aangegeven staat
het is voor ons de 1e keer weet middelburg wel te vinden maar dan houd het ook op
|
||||
|
||||
weet nog niet of ik ga, zie ik nog wel!
|
|
||||
|
||||
het is op de grote markt, dat is dus echt midden in het centrum.
er staan meestal wel wat bordjes, maar dat is denk ik alleen als je uit de richting goes komt. jullie komen denk ik over veere en dan zo binnendoor. gewoon het centrum aanhouden en dan de gracht over. kom je als het goed is achter het (oude) gemeentehuis uit en daar moet je gelukkig ook wezen
|
||||
|
||||
Er is ook markt volgens mij op zaterdag.dus dit is wat voor de vrouwen :o
|
|||
|
|||
Quote:
Meeting is toch de 18e ?? (das op zondag !!) |
|
||||
|
||||
klopt ja !!
Zondag de 18e
|
||||
|
||||
Middelburg is zeker een leuke meeting, mooi stadje enzo
Eerste meeting waar ik met de kever (na resto) naar toe ben geweest !!
|
||||
|
||||
Quote:
Ehhh ja, beetje dom :o :o :o :o
|
||||
|
||||
Dus; laat de vrouwen thuis, hahaha!
|
|
||||
|
||||
Ik kijk het weer nog ff aan
als het bakken regent dan pas ik er voor Maar anders komt Meetlat ook ff met de pick up. |
|
||||
|
||||
Het schijnt mooi weer te worden...maar ach ze kunnen nog geen dag voorspellen. Als het met bakken uit de hemel komt, ga ik ook zeker niet. Maar met mooi weer wel...
|
|
||||
|
||||
Ik kan zowieso niet,moet werken het hele weekend.
|
||||
|
||||
wat zielig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
als het weer ok is tuf ik wel achter jullie aan, gezellig een heel volksaddiction team op de weg
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk moet ik ook werken ... aan de westfalia,anders kan ik er straks niet mee naar Spa !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ajjjjjj joh gewoon van de week ff wat meer doen Zondag is NIET WERKEN DAG |
|
||||
|
||||
Gewoon elke avond tot 23.30 uur door werken, om 0.00 uur thuis komen en dan de volgende dag weer hetzelfde, dan moet het met de westy goed komen denk ik en kan je a.s zondag mee!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gisteren (zondag dus) aardig wat gedaan !!! |
|
||||
|
||||
IK ben er niet bij deze keer in Middelburg.. Zit op een meeting in Krabelli Luxemburg..
|
|
||||
|
||||
's Zondags rust ik uit van het kaalhalen van de 181 en vooral die zondag rust ik, omdat de week daarop wordt begonnen met de type4 inbouw in de 181 Maar veel plezier!
|