|
|||
|
|||
V.A.G. Treffen Indoor 26 Oktober
Tip van de week: IN het weekend 25 okt 18u t/m 27 okt 6u is het julianapein afgesloten dus de jongens die vanaf heerenveen komen even binnendoor leek / roden eraf dan riching roden -peize - eelde is ook nog korter . Hou het in de gaten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Last edited by Beetlefreak : 21-10-2008 at 22:57. |
|
||||
|
||||
Ja think
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik dan nog in Nederland ben en niet in Tjaad, als ik er ben kom ik zeker......!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
gelijk door zetten Ronnie |
|
||||
|
||||
PFFFFFF dat dacht ik
|
|
||||
|
||||
Ik kom ek wer jonges
Ha der sin ien gr mac jappie |
|
||||
|
||||
Maak maar een mooi hoekje vrij (net zo als vandaag) kunnen wij daar mooi staan K.J en ik.. Wij zijn er zeker bij.
|
||||
|
||||
Denk dat ik ook present ben..
Neem wel allemaal gehoorbescherming mee want mijn uitlaat maakt nogal herrie volgens mijn buren??? Dus binnen in zo`n hal zal het wel erg klinken.. hahaha gr ronnie
|
||||
|
||||
top, hopelijk met de rocco aanwezig!
|
||||
|
||||
Lekker dicht bij huis !!! Mits er geen meter sneeuw ligt komt Der Einser GTI ook naar Eelde !!!!!
Groeten, LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 10-06-2008 at 09:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
zal wel wat mee vallen denk ik voor inschrijfen is niet nodig .... vroeg komen voor een mooi plekje wel vol = vol |
|
|||
|
|||
even omhoog .....flayers en posters te krijgen via ronnie op DUB 05
|
|
||||
|
||||
Ga tegen die tijd toch maar een flink stuk rijden richting het hoge noorden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Enig idee hoeveel auto's erin kunnen ??? Hoeveel hallen hebben jullie tot beschikking ??? Groeten LRR
|
||||
|
||||
Cool idee! Denk dat ik wel even kom kijken!
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk zo rond de 200 a 300 z'n beetje geloof dat we wel wat extra ruimte achter de hand hebben |
|
|||
|
|||
upje ....het regend hier ....( een beetje )
|
|
||||
|
||||
Mag ik ook komen?
|
|
|||
|
|||
Quote: